Българският болид - година след триумфа в Женева - Автомобилът щурмува френския пазар Месец преди старта на най-голямото автомобилно изложение в Женева, първият български болид Sin R1, който успешно триумфира сред световните асове, има успехи и на френския пазар
Action Global Communications представя нова корпоративна идентичност Бързият растеж при търсенето на дигитален ПР от страна на клиентите в пазарите от Централна и Източна Европа, Русия и др. е двигател на промяната в ПР стратегиите
Най-новият монитор Philips Moda: ултра тънък с Ultra Wide Color Най-тънкият дизайн до момента за чисти, минималистични линии
Засилва се интересът на бизнеса за сътрудничество с чужбина - при 80% от анкетираните Българската търговско-промишлена палата извърши допитване, за да проучи намеренията на фирмите за разширяване на дейността им зад граница през 2017 година
Карлсберг Груп публикува финансовите си резултати за 2016 година И трите географски пазара на компанията – Западна Европа, Източна Европа и Азия – се представят добре, с положителен ръст на печалбата
 реклама