Българският болид - година след триумфа в Женева - Автомобилът щурмува френския пазар

Месец преди старта на най-голямото автомобилно изложение в Женева, първият български болид Sin R1, който успешно триумфира сред световните асове, има успехи и на френския пазар
по статията работи: biznews.bg
Българският болид - година след триумфа в Женева - Автомобилът щурмува френския пазар

Месец преди старта на най-голямото автомобилно изложение в Женева, първият български болид Sin R1, който успешно триумфира сред световните асове, има успехи и на френския пазар, съобщава VIP Communication.

Французинът Тиери Амарт, който директно от подиума купи автомобила, създаден от русенския инженер Росен Даскалов, стана партньор на Sin R1 и вече е изминал повече от 17 000 км с болида.

"Със Sin R1 са "запознах" на Goodwood в Англия., тогава започна и моето приключение с болида. По време на небезизвестното изкачване "Hillclimb" имах честта да усетя за първи път автомобила, заедно с неговия създател Росен Даскалов. Веднага се влюбих в това приключение. Само след 6 месеца си поръчах Sin R1 и го получих директно на щанда в Женева под възхитените погледи на посетителите. Първата клиентска кола ме съпътства вече 1 година в едно незабравимо пътешествие: 17 000 км. пътуване през слънце и дъжд, ден и нощ, от пистата на Ногаро до зелените поля на Нюрбургринг (7 обиколки на на Нордшлайфе), 1 рали, 1 изложение на Ф1 на пистата в Монако и много доволни спътници", впечатлен е от българското чудо Тиери Амарт.

Ето и кратко интервю с него:

Какво ще кажете за първото си усещане, когато запалихте двигателя?

Първите километри бях изключително предпазлив. Въпреки че при Sin R1 шофьорът има много добра връзка с автомобила, винаги е уместно да се внимава. Обратната връзка с колата е много добра и човек бързо открива пълния й потенциал, а шофирането е безпроблемно.

След този спокоен дебют, освободихте ли звяра?

"Да, разбира се! Огромното удоволствие чака да бъде изпитано и не можеш да го пренебрегваш повече. Човек е омагьосан от V8 6.2l, който няма търпение да покори пътя пред себе си. Това е и момент на колебание, в който в теб се борят увереността, че можеш всичко, с усещането, че все още не познаваш толкова добре новия си суперавтомобил. Именно и поради тази причина за съжаление направих завъртане на 360° на пистата Ногаро (Франция), за щастие без наранявания и щети.

Системата за подпомагането на водача помага ли по време на шофиране?

В началото да. Но от известно време вече шофирам без тракшън контрол. Това, което ме привлече в Sin R1 е чистото шофиране, без подпомагане, без компютър, минимално количество електроника. Самият аз шофирам, не автомобила. Като голям картинг е!

Вече сте изминали повече от 17 000 км., какво е усещането?

Да, това е голямо разстояние и някои от пътуванията бяха много дълги. Най-дългото пътуване беше едно рали в Германия и знаете ли...колата е чудесна! Очаквах да усетя мощта на Sin R1, но това, което наистина ме изненада е комфортът. Да управляваш улична версия на състезателен GT4 автомобил, да участваш в 24 часа на Льо Ман и да се чувстваш сякаш си в луксозен седан...със звука на V8 за допълнение – незаменимо!

Какво казваха хората, които срещахте?

Колата доставя огромно удоволствие. Можеш да отидеш, където поискаш, всички се спират да я огледат, да направят снимки и остават удивени от гледката. Най-парадоксалното е, че това се случва дори, когато паркираш до други велики суперавтомобили като Макларън, Ферари, Порше, Ламборджини, Ягуар. Колата е невероятен магнит за всеки, който я види.

Какво e вашето мнение за Sin R1?

Искам да поздравя Росен Даскалови екипа му за създаването на тази прекрасна улична версия на състезателната Sin R1 GT4.

Гените на състезателната кола са вплетени в улична кола. Sin R1 може да бъде непокорен, но и да се движи плавно и спокойно, в зависимост какво искаш от него. Чудесна ефикасност на aвтомобила – плавно влизане в завоите, излизане без изненади. Всеки, който иска да се измъкне от клопката на автомобилите с прекалено много електроника и иска да се върне към чистото усещане на автомобила по време на шофиране трябва да знае, че Sin R1 е вярното решение. Усещането е сякаш си във ВИП картинг. Предпочетох ръчна скоростна кутия, въпреки че има и опция за секвенциална. По този начин се засилва физическата връзка между мен и автомобила, което е същинското удоволствие от шофирането."

Как можете да обобщите с една дума вашето мнение за автомобила?

Невероятна машина!

 реклама