Зад успеха на двете кампании стоят рекламна агенция Графити ББДО, медиа агенцията РА КРЕС и дигиталната агенция Trinitix.
Призът бе връчен на Галина Чулева, Директор "Бранд и маркетинг комуникации“ в GLOBUL
Иновативен "FlowCurve" дизайн с дебелина на корпуса едва 21.2mm
Желаещите да участват в нея могат да се регистрират в www.Luxoft.com или да участват чрез Youtube канала на Luxoft
На worldcup2014.gong.bg верните футболни фенове ще могат да следят мачовете в реално време
Играта ще е достъпна на Facebook страницата на VIVACOM до 23:59 ч. на 10 юни 2014 г.
Тя включва безплатен фиксиран номер, изключително достъпни разговори към мобилни и стационарни мрежи и се използва лесно през смартфони и таблети