Юнайтед Партнърс отново затвърди позицията си на водеща агенция за интегрирани маркетингови комуникации в България, след като получи три отличия от ежегодните награди на Българската Асоциация на ПР агенциите (БАПРА).
На церемонията, която се състоя в четвъртък вечер, Юнайтед Партнърс спечели призовете в две категории, сред които престижните "Маркетинг свързан с кауза" (за проекта Научна лаборатория на Байер България) и "Изграждане на работодателска марка" (за кампанията с VMware).
Сред отличените в категорията Кампания за вътрешни комуникации (трето място) бе и проектът на VIVACOM и Юнайтед Партнърс – "Етичен кодекс". "Етичен кодекс" е една от многобройните успешни кампании за вътрешна комуникация, която телекомът реализира заедно с Юнайтед Партнърс през 2016 г. Основната идея на проекта беше чрез интерактивна виртуална игра служителите на VIVACOM да съпреживеят и припознаят корпоративните ценности на компанията.
Със сигурност обаче големият успех за Юнайтед Партнърс от Bright Awards 2017 бяха първите места в две от най-престижните и важни категории - "Маркетинг свързан с кауза" и "Изграждане на работодателска марка".
Проектът Научната лаборатория на Байер, победител в категория "Маркетинг свързан с кауза", е посветен на наболелия проблем в българската образователна система, свързан с липсата на практическо преподаване на природните науки в училищата. Близо 900 софийски ученици посетиха Научната лаборатория в Националния музей "Земята и хората". По време на инициативата бяха демонстрирани интересни експерименти, които показаха на децата забавната страна на химията и биологията.
Основната част от впечатляващия проект на VMware и Юнайтед Партнърс, победител в категорията "Изграждане на работодателска марка, бе разработката на мобилно приложение, което позволява на потребителите да преживеят виртуално какво представлява компанията като работодател. Чрез този новаторски подход за изграждане на работодателска марка, Юнайтед Партнърс се позиционира като лидер в иновативните решения в сферата на комуникациите в България и региона.
"Много съм щастлива, че Юнайтед Партнърс за поредна година бе отличена от БАПРА. Тези награди стимулират както нас, така и всички колеги от бранша, постоянно да вдигаме нивото на услугите, които предлагаме на клиентите. За нас е много вълнуващо да получим признание за последователността ни в посока иновации в маркетинговите комуникации, като ги внедряваме в работното си ежедневие. Основната ни цел е да докажем, че българска комуникационна агенция като Юнайтед Партнърс, е способна да предоставя консултации и услуги в тенденция с глобалните новости", заяви Управителния директор на Юнайтед Партнърс - Мария Гергова-Бенгтссон.
Признанието за Юнайтед Партнърс е още по-ценно, тъй като тази година в наградите на БАПРА бяха включени рекордният брой от над 120 проекта на 20 агенции и 6 компании и сдружения.
За Юнайтед Партнърс
Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани комуникационни агенции, която предлага пълно обслужване в сферата на интегрираните маркетингови комуникации. През последните 20 години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, иновативни дигитални кампании за водещи компании в различни сфери на бизнеса, сред които Procter & Gamble, IBM, ING, Western Union, UNICEF, Nestle, VMware, Viber, Bayer, Tommy Hilfiger и др. През годините Юнайтед Партнърс печели многобройни отличия от конкурси в сферата накомуникациите, сред които златната награда на IPRA в категория "Най-добра корпоративна PR кампания” с проекта "BGTeen.info”, реализиран за Procter & Gamble и "Най-добра международна PR кампания от агенция" за работата по проекта EE MUSIC (Energy Efficient Music Culture).
Повече информация на: www.united-partners.com
За Bright Awards
Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и са се утвърдили като единственият форум в България, който дава възможност на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната ПР практика. Всяка година изцяло международно жури оценява най-успешните ПР кампании в България. Членовете му са ПР и комуникационни експерти, признати на световно ниво. Изборът на победителите е напълно конфиденциален, като всеки член на журито оценява самостоятелно постъпилите кандидатури в дадена категория.
Повече информация на: http://www.bapra.bg/2017/