Юнайтед Партнърс с най-много номинации в наградите SABRE EMEA за България  2

Освен в категорията за най-добра кампания на Балканския полуостров, Юнайтед Партнърс участва на глобално ниво за престижния приз за „Изграждане на работодателска марка“ с иновативна кампания
по статията работи: biznews.bg
Юнайтед Партнърс с най-много номинации в наградите SABRE EMEA за България

Юнайтед Партнърс отново затвърди позицията си на водеща агенция за интегрирани маркетингови комуникации в Югоизточна Европа, след като получи две номинации за най-добри кампании от престижните награди SABRE Awards EMEA.

Сред петте най-добри в категорията за комуникационна стратегия на Балканския полуостров, се нареди проектът на VIVACOM и Юнайтед Партнърс – "Етичен кодекс". "Етичен кодекс" е една от многообройните успешни кампании за вътрешна комуникация, която телекомът реализира заедно с Юнайтед Партнърс през 2016 г. Основната идея на проекта беше чрез интерактивна виртуална игра служителите на VIVACOM да съпреживеят и припознаят корпоративните ценности на компанията.

Другата кампания финалист на Юнайтед Партнърс е още по-голям пробив за България в наградите SABRE EMEA. Иновативният съвместен проект на агенцията и технологичният лидер VMware е сред петте финалисти в категорията "Изграждане на работодателска марка". Основна част от впечатляващия проект бе разработката на мобилно приложение, което позволява на потребителите да преживеят виртуално какво представлява компанията като работодател. Чрез този новаторски подход за изграждане на работодателска марка, Юнайтед Партнърс се позиционира като лидер в иновативните решения в сферата на комуникациите в региона.

"За Юнайтед Партнърс иновациите и използването на най-новите технологии при цялостното обслужване на клиентите е изключително важно. Затова за нас е голяма чест и истинско удоволствие точно този проект, който реализирахме с VMware, да попадне сред петте най-добри на глобално ниво. А като погледнем и компанията, сред която се намираме в тази категория, разбираме, че и българските агенции са способни да предоставят иновативни решения в крак със световните тенденции. За нас е много вълнуващо да получим признание за постоянната работа в посока иновации в маркетингa.", заяви Управителния директор на Юнайтед Партнърс - Мария Гергова-Бенгтссон.

Тази година финалистите за наградите SABRE EMEA бяха определени от жури от 40 експерта от цял свят. В изданието на наградите участват над 2400 кампании от Европа, Близкия Изток и Африка.

Победителите ще бъдат обявени на гала церемония на 23-ти май в Лондон.

За Юнайтед Партнърс

Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани комуникационни агенции, която предлага пълно обслужване в сферата на интегрираните маркетингови комуникации. През последните 20 години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, иновативни дигитални кампании за водещи компании в различни сфери на бизнеса, сред които Procter & Gamble, IBM, ING, Western Union, UNICEF, Nestle, VMware, Viber, Bayer, Tommy Hilfiger и др. През годините Юнайтед Партнърс печели многобройни отличия от конкурси в сферата накомуникациите, сред които златната награда на IPRA в категория "Най-добра корпоративна PR кампания” с проекта "BGTeen.info”, реализиран за Procter & Gamble и "Най-добра международна PR кампания от агенция" за работата по проекта EE MUSIC (Energy Efficient Music Culture).

Повече информация на: www.united-partners.com.

Повече за SABRE EMEA AWARDS: http://www.holmesreport.com/events-awards/sabre-awards/sabre-awards-emea

 

 реклама