Юнайтед Партнърс, една от водещите български агенции в сферата на маркетинговите комуникации, отбелязва своя 20-годишен юбилей с кампания за разпространение на иновативни подходи и инструменти при управлението на комуникационни кампании и личностното развитие на служителите.
В продължение на 20 седмици специалистите по ПР, дигитален маркетинг и създаване на съдържание от агенцията ще работят пилотно с интересни и иновативни инструменти, налични онлайн, а експертите по Човешки ресурси ще проведат различни инициативи за повишаване на щастието на работното място.
Първата седмица от кампанията стартира с представянето на инструмента AGORAPULSE – полезен и иновативен за управление и оптимизиране на рекламните кампании в социалните канали.
Освен от иновацията, агенцията бе завладяна от духа на влюбените и стана част от Mindvalley's Love week. Всеки получи изненада от свой таен ангел или се превърна в такъв за някого друг, а всички заедно споделиха прекрасната емоция.
Резултати от експериментите ще бъдат споделяни както в уеб сайта на компанията, така и в социалните им канали. За да следите живота, който кипи в Юнайтед Партнърс, може да ги следвате и в публичния им акаунт във Viber - http://chats.viber.com/unitedpartners
"Съзнателно се фокусирахме върху няколко основни елемента – да учим нови неща всеки ден, да не спираме да търсим по-добри и иновативни решения на проблемите, с които се сблъскваме, да се грижим за хората в екипа и да запазваме позитивизъм. Юнайтед Партнърс e изградена върху тези ценности и принципи – те ни позволяваха да растем и да се развиваме на младия и динамичен пазар през последните 20 години", споделя Мария Гергова, основател и Управителен директор на Юнайтед Партнърс.
Spread Love Week UP - https://youtu.be/nmUVLWfxR4Y
За Юнайтед Партнърс:
Юнайтед Партнърс с изпълнителен директор Мария Гергова, е ключов партньор на едни от най-големите международни комуникационни вериги – MSLGROUP, FTI, GlobalCom, Text100, и др.
За последните 20 години агенцията работи в партньорство с над 150 клиента, сред които са компании-лидери на световно ниво като Procter and Gamble, VMware, IBM, Viber, NN, Bayer, BGMenu, European commission, Innovation Norway, Lidl, Tommy Hilfiger, Fashion Days, Vivacom и др. Осъществява близо 1400 проекта, 800 от които - международни.
Мария Гергова е и основател и член на борда на Българската асоциация на ПР агенциите, а понастоящем е избрана и за новия заместник-председател на БАПРА.