Шакира и "Активиа" обединяват усилия в подкрепа на Световната програма по прехраната в борбата срещу недохранването на децата

Наред с подкрепата на тази амбиция, Шакира и "Активиа" ще дарят средства на Световната програма по прехраната в училищата, допринасяйки за осигуряването на още 3 милиона хранения на учениците
по статията работи: Данаил Казаков
Шакира и "Активиа" обединяват усилия в подкрепа на Световната програма по прехраната в борбата срещу недохранването на децата

С пускането на новото музикално видео "La La La (Brazil 2014)" през м. май, Шакира и "Активиа" се обединяват в подкрепа на Световната програма по прехраната в целта й да изгради свят, в който няма глад.

Новото видео на Шакира отправя послание за радост и надежда за всички деца по света, като в същото време ще помогне за популяризиране на работата на Световната програма за прехранване в борбата с глада.

Както казва Шакира: "С "La La La (Brazil 2014)" бихме искали да направим така, че всеки да узнае за изключителната работа на Световната програма по прехраната в борбата с глада".

Наред с подкрепата на тази амбиция, Шакира и "Активиа" ще дарят средства на Световната програма по прехраната в училищата, допринасяйки за осигуряването на още 3 милиона хранения на учениците.

"Като световна марка, която вярва в доброто хранене за всички, "Активиа" има удоволствието да работи с Шакира, поддръжник на детски благотворителни организации в продължение на две десетилетия, и Световната програма по прехраната – водеща организация за борба с глада и подкрепа на образованието, чрез Програмата за изхранване в училищата", добавя Лука Касаура, вицепрезидент "Маркетинг" на "Активиа Данон".

Световната програма по прехраната осигурява храна на близо 25 милиона ученици в 60 страни, често в най-труднодостъпните райони, където гладът и бедността са най-високи. Като най-голям в света доставчик на храна за училища, Световната програма по прехраната дава на децата в нужда храната, необходима им, за да водят здравословен и активен начин на живот, и в същото време стимулира родителите да задържат децата си в училище.

"Целта на Световната програма по прехраната е нулев глад и тази кампания за повишаване на разпознаваемостта на проблема, с подкрепата на Шакира, ще ни доближи до целта", казва Елизабет Размусен, помощник изпълнителен директор "Партньорства и управление на услугите" към Световната програма по прехраната.

За да видите музикалното видео и да научите повече за инициативата, посетете www.activia.com

За Световната програма по прехраната:

Световната програма по прехраната е най-голямата в света хуманитарна агенция за борба с глада. Средно Световната програма по прехраната достига до повече от 90 милиона души, с помощ за храненето в 80 страни, всяка година, като им осигурява храна и хранителни програми, които ги спасяват от глада и им помагат да разчупят цикъла на бедността. Световната програма по прехраната работи по осигуряване на храна за училищата повече от 50 години и е най-големият доставчик. За повече информация относно изключителната работа на Световната програма по прехраната вижте www.wfp.org.

За Шакира:

През кариерата си колумбийската певица Шакира, автор на песни и носител на "Грами", е продала над 60 милиона копия в света и е спечелила множество награди, включително 2 награди "Грами", осем "Латино Грами", четири Световни музикални награди, три Американски музикални награди и пет Билборд музикални награди. Тя е единственият изпълнител от Южна Америка, който има песен № 1 в САЩ и притежава 4 от 20-те най-продавани хита в последното десетилетие. На 18-годишна възраст тя основава благотворителна фондация Barefood, която в момента осигурява образование и изхранване на над 6000 деца в Колумбия и разширява дейността си в други страни, включително новите проекти в Хаити и Южна Африка. През октомври 2011 г. Шакира бе обявена за член на Комисията на съветниците на президента Обама по въпросите на образованието на латиноамериканците. Шакира беше ментор в четвъртия сезон на The Voice, хитово вокално състезание в риалити формат на NBC за най-добър глас на нацията. Тя ще се върне за шестия сезон на предаването.

За "Активиа"

С присъствие в над 70 държави на всички 5 континента, "Активиа" е най-голямата марка свежи млечни продукти, представена от Млечната дивизия на "Данон" през 1987 година.

"Активиа" съдържа уникална комбинация от закваски, подбрани от експертите на "Данон", включително ексклузивната Bifidus ActiRegularis (в една порция от 125 г има повече от 4 млрд. бактерии от вида Bifidus ActiRegularis). Млечнокиселите продукти с марката "Активиа" са резултат от над 20 години научни изследвания. Множество клинични проучвания демонстрират, че Bifidus ActiRegularis оцелява при преминаването си през храносмилателната система и достига до чревната флора жива, в големи количества.

 реклама