Четирима бъдещи висшисти стартират кариерата си с платен стаж в Овергаз

Победителите ще имат възможност да се обучават и да развият своите умения по време на платен летен стаж в компанията
по статията работи: Петър Чернев
Четирима бъдещи висшисти стартират кариерата си с платен стаж в Овергаз
Снимка: Овергаз АД

Двама финансисти от Университета за национално и световно стопанство и двама бъдещи инженери от Техническия университет в София спечелиха платен летен стаж в Овергаз на финала на студентското предприемаческо състезание Ф.И.Р.М.А. 3*, което газовата компания организира за трета поредна година в партньорство с Бизнес клуба на Софийския университет "Св. Климент Охридски", Софарма Фармасютикълс, Българската мрежа на Глобалния договор на ООН и Методия АД.

До последния етап на надпреварата достигнаха 15 отбора, разпределени в три големи "фирми", всяка от които има пет отдела – "Финанси и планиране", "Маркетинг и реклама", "Техника", "Информационни технологии" и "Корпоративна социална отговорност". Студентите трябваше да представят цялостна бизнес стратегия на стартираща компания пред осемчленното жури – представители на фирмите-партньори на инициативата.

Силният отборен дух и предприемачески нюх помогнаха на 13-членния екип на студентската "ФИРМА 3” АД да "продадат” концепцията си за развитие на предприятие за търговия на ядки и да грабнат първата награда – платен стаж в компаниите-партньори на състезанието.

Овергаз награди четирима студенти от фирмата-победител – финансистите Теодора Илиева и Кристина Димитрова и техничарите Александър Тодоров и Анна Борисова – с възможността да се обучават и да развият своите умения по време на платен летен стаж в компанията.

За трета поредна година Овергаз е партньор на "ResearchCenter" към Бизнес клуба на Софийския университет "Св. Климент Охридски" в организацията на състезанието за студенти Ф.И.Р.М.А. Надпреварата дава възможност на студенти от 1-ви до 4-ти курс от цялата страна да намират решения на проблеми, с които големите компании се сблъскват ежедневно.

* Функционална и иновативна работа в мениджърски аспект

 реклама