ЧЕЗ предлага близо 100 вида услуги на своите клиенти

В Деня на потребителя компанията потвърждава своя ангажимент постоянно да подобрява качеството на обслужването
по статията работи: Лиляна Бончева
ЧЕЗ предлага близо 100 вида услуги на своите клиенти
Снимка: sxc.hu

Седем години след стъпването си на българския пазар ЧЕЗ предлага близо 100 вида услуги на своите клиенти, за да ги улесни и да им спести време. Една от най-популярните услуги е безкасовото плащане на сметките. Всеки месец средно 160 хиляди потребители на електроенергия в Западна България се възползват от тази възможност.

"Днес, в международния Ден на потребителя бих искал за пореден път да потвърдя нашия ангажимент постоянно да подобряваме качеството на обслужването. Спокойствието и уютът на клиентите са наш основен приоритет. Инвестираме в мрежи, съоръжения, софтуер и в повишаване компетентността на служителите, за да сме в състояние да удовлетворим все по-високите изисквания на потребителите", заяви Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

ЧЕЗ увеличи броя на касите от 219 на над 1300, създаде единен денонощен телефонен център, въведе обслужване "на едно гише”, оптимизира процеса чрез клиентската система SAP. Компанията предложи на клиентите си множество нови услуги като индиректно обслужване, възможност сами да отчитат показанията на електромерите, sms известяване за получена фактура или за предстоящо прекъсване на електрозахранването.

Статистиката показва, че през последните две години към кол центъра на ЧЕЗ са се обърнали общо 1,5 млн. клиенти. От тях 94% са получили обаждане до 25-та секунда. Близо 100 хил. потребители са се възползвали от автоматичната проверка на сметка. Служителите на ЧЕЗ са обработили 40 000 имейла. Към момента близо 10 000 клиента са подписали договори за обслужване по телефон.

От миналата година клиентите на ЧЕЗ имат възможност да предпочетат по-модерната и удобна електронна фактура вместо да получават хартиена сметка. След въвеждането на услугата на 1 август 2011 г. до момента близо 43 хиляди потребители са предпочели да получават сметката си по имейл вместо в пощенската кутия.

С цел да подобри качеството на обслужването на своите над 2.2 млн. клиенти, през тази година ЧЕЗ започна мащабна кампания за актуализация на данните на потребителите на електроенергия в Западна България.

 реклама