ЧЕЗ подкрепя инициативата за горещ телефон за изчезнали деца

Компанията ще си сътрудничи с фондация „Център Надя” за популяризиране на безплатната линия
по статията работи: Елица Елефтерова
ЧЕЗ подкрепя инициативата за горещ телефон за изчезнали деца
Снимка: sxc.hu

ЧЕЗ се присъедини към инициативата на Фондация "Център Надя” за популяризиране на горещата телефонна линия за изчезнали деца – 116 000. Дружеството ще разпространи информационни материали за новата услуга във всички свои центрове за обслужване на клиенти в Западна България. 

Горещата телефонна линия за изчезнали деца официално работи в България от    декември 2012 г. Номерът е единен за страните от Европейския съюз и Швейцария. На него могат да се подават сигнали и информация за изчезнали деца, коитно ще бъдат препращани на органите на реда. На горещия телефон родителите ще могат да получават и психологически и юридически съвети как да постъпят, ако попаднат в подобна ситуация. Услугата е безплатна и е на разположение 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата, на територията на цялата страна.  

 "Изчезването на дете е шокиращо и травмиращо събитие в живота на всяко семейство. В такива случаи бързото и достоверно информиране на властите е от решаващо значение. Искрено се надявам чрез включването на ЧЕЗ в кампанията да помогнем на възможно най-много родители и деца в България", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България. 

Грижите за децата и развитието на младите хора в  България са основен приоритет в политиката на ЧЕЗ за корпоративна социална отговорност. Дружеството подпомогна санирането на детски градини, а миналата година подкрепи редица инициативи, насърчаващи здравословния начин на живот на децата, като ежегодния велокрос, организиран от Az-deteto.bg, ХІV-я международен плувен турнир в памет на легендарния треньор Стефан Попов – Замората и детския хокеен "Турнир за купата на ЧЕЗ".

 реклама