Все повече клиенти на ЧЕЗ се възползват от възможността да поръчват услуги по телефона благодарение на сключени договори за дистанционно обслужване. Към момента около 10 000 клиенти на ЧЕЗ заявяват услуги от разстояние, като броят им се увеличава постоянно. Най-често ползвани са "Смяна на тарифност" и "Техническа проверка на електромер”. Само за първото тримесечие на 2012 г., над 50 000 клиента са проверили сметката си през информационната линия. Общият брой на услугите, които могат да бъдат заявявани по телефона е 32, като пълният им списък може да се види на сайта на дружеството www.cez.bg в секция "За клиента", раздел "Актуално".
"Стараем се да улесним максимално потребителите като им предоставяме богат избор от възможности за обслужване от разстояние. Надявам се, че все повече хора ще се възползват от услугите, които предлагаме", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
Статистиката показва, че през миналата година над 650 хиляди клиенти са се свързали с денонощната информационна линия на ЧЕЗ - 0700 10 010. От тях 95% са били обслужени до 25-та секунда.
Все повече потребители контактуват с компанията и чрез електронната поща. През 2011 г. на имейл адрес zaklienta@cez.bg са получени над 26 000 писма, което е с 25% повече в сравнение с 2010 г. На 90% от тях служителите на ЧЕЗ са отговорили в рамките на деня, в който са постъпили.
Допълнителна информация за това как може да бъде сключено споразумение за индиректно обслужване и за услугите, които могат да бъдат заявени, може да се получи във всеки Център за обслужване на клиенти, на корпоративния сайт на ЧЕЗ – www.cez.bg, или на денонощната информационна линия на компанията – 0700 10 010.