ЧЕЗ инвестира в България 1,7 млрд. лева през последните осем години

Компанията предлага на своите клиенти 100 вида услуги
по статията работи: Теодора Пенева
ЧЕЗ инвестира в България 1,7 млрд. лева през последните осем години
Снимка: ЧЕЗ

От стъпването си на българския пазар през ноември 2004 г. до момента ЧЕЗ е инвестирала над 1,7 млрд. лева в България и е разработила и предлага на клиентите си близо 100 вида услуги. В резултат на направените инвестиции дружеството подмени близо 30% от мрежата и намали технологичните загуби от 22% до 14,31%, осигурявайки по-високо качество и сигурност на доставките на електроенергия за потребителите.

"От ноември 2004 г. досега ние ежедневно влагаме средства, време и усилия, за да предоставим на клиентите нови и по-добри услуги с по-високо качество. Инвестирахме активно в подмяна на кабели и съоръжения, в нова техника и постоянно обучение на служителите,” каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

ЧЕЗ обслужва над 2 млн. клиенти и е един от най-големите инвеститори в енергетиката на страната. Досега компанията е вложила над 550 млн. лева в поддържането и развитието на електроразпределителната мрежа на Западна България. Заедно с инвестициите в приватизацията на ТЕЦ "Варна" и на електроразпределителните дружества, общият обем на инвестициите надхвърля 1,7 млрд. лева. Компанията е и един от най-големите работодатели в България, осигурявайки работа на близо 4000 души и на десетки български компании в сферата на обслужването.

ЧЕЗ постоянно разширява гамата на услугите, които предлага на своите клиенти, за да ги улесни и да им спести време. За осем години компанията увеличи многократно възможностите за плащане на сметките, обнови голяма част от 31 центъра за обслужване на клиенти, разработи единен денонощен телефонен център и въведе обслужване "на едно гише”. Сред модерните услуги, които предлага дружеството, са възможността за дистанционно обслужване,sms-известяванеза предстоящо прекъсване на електрозахранването, както и проверка на сметка с sms От миналата година клиентите на ЧЕЗ имат възможност да се възползват от по-модерната и удобна електронна фактура вместо да получават традиционната хартиена сметка за електричество в пощите. През 2012 г. дружеството започна мащабна кампания за актуализация на данните на клиентита в Западна България с цел да създаде по-лесна, сигурна и удобна комуникация между двете страни.

 реклама