ЧЕЗ и потребителски организации ще поддържат открит и конструктивен диалог

Представители на дружеството и потребителите обсъдиха на среща възможности за партньорство
по статията работи: Ралица Стоянова
ЧЕЗ и потребителски организации ще поддържат открит и конструктивен диалог
Снимка: ЧЕЗ

Мениджъри на ЧЕЗ България обсъдиха възможностите за ползотворно партньорство с представители на потребителските организации. По време на дискусията бяха разгледани вариантите за подобряване качеството на услугите и сигурността на електрозахранването за потребителите в Западна България.

Представителите на ЧЕЗ и потребителските организации потвърдиха, че ще си сътрудничат в кампанията за актуализацията на данните, която ще даде възможност на клиентите на дружеството за достъп до повече услуги и за повишаване на качеството им.

"Като доставчик на жизненоважна за икономиката и бита услуга, ЧЕЗ има съзнанието на компания със сериозен обществен ангажимент. Потребителите винаги са във фокуса на нашата работа. Всяко наше действие рефлектира върху удовлетвореността на клиентите и обществото. Смятам, че активният диалог, който поддържаме с потребителските организации, е в името на обществения интерес”, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

 ЧЕЗ обслужва 2,2 млн. клиенти на територията на Западна България. Oт стъпването си на българския пазар преди седем години досега ЧЕЗ е инвестирала над 550 млн. лева в електроразпределителната мрежа, за да подобри електрозахранването и обслужването на региона. Компанията предлага близо 100 вида услуги на своите клиенти като най-популярни са 11-те начина за безкасово плащане на сметките.

 На срещата от страна на компанията присъстваха регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петър Докладал, Стефан Апостолов, изпълнителен директор на ЧЕЗ Разпределение България, Жанна Пехливанова, директор "Продажби" в ЧЕЗ Електро България, Радослав Димитров, директор "Обслужване на клиенти" в ЧЕЗ България и Мария Дойчинова, директор "ПР и комуникации" в ЧЕЗ България. Потребителските организации бяха представени от асоциацията "Активни потребители”, Независимия съюз на потребителите в България и Комисията за защита на потребителите.

 реклама