Холандски фирми търсят партньори на изложението „Фудтех” в Пловдив

Паралелно с "Фудтех" през март в панаира ще се проведе и Международната изложба "Винария”
по статията работи: Нели Минчева
Холандски фирми търсят партньори на изложението „Фудтех” в Пловдив
Снимка: Булфото

Търговска мисия  от Холандия идва у нас на 16 и 17 март, за да търси български партньори от сферата на  хранителната индустрия. Основната  част  от деловите срещи ще се проведе в Международен панаир Пловдив по време на изложението за храни, напитки, опаковки, машини и технологии "Фудтех”.

Холандските бизнесмени са избрали "Фудтех”, за да се запознаят с българската хранително-вкусова промишленост и предприятията от бранша. Така и фирми, които не са били включени в предварително организираните срещи, ще могат да установят контакти с мисията.

Тя е инициатива на няколко браншови организации от Холандия и се прави за първи път в България. Проявата  е насочена  към разширяване на българо-холандските бизнес отношения.

Паралелно  с "Фудтех”, от 15 до 18 март 2012 г. в панаира ще се проведе и Международната изложба за лозарство и винарство "Винария”. Очаква  се  нейното 20-издание да бъде едно от най-силните с присъствието на големите български производители на вина и алкохолни напитки. Миналата година близо 20 големи компании се завърнаха като участници в най-престижното изложение  за бранша в Югоизточна Европа, за да покажат своите нови колекции. Според  прогнозите  тенденцията ще продължи и през тази година, въпреки стагнация в сектора.

"Фудтех" и "Винария" отново се организират под егидата на Министерството на земеделието и храните. Заедно  с  тях в панаира ще се състои и Международна изложба за оборудване за хотели, ресторанти, кафетерии и търговски обекти "Хорека Пловдив". Трите изложби ще съберат представители на хранителната и винарската индустрия, на туризма, хотелиерството и ресторантьорството.

Те се провеждат паралелно за втори път, след като миналата година Международен панаир Пловдив обнови програмата си съгласно световните тенденции, даващи предпочитание на  тясно специализираните изложения. Промяната предизвика голям интерес и доведе до увеличаване на бизнес посетителите.

 реклама