УниКредит Булбанк ще направи петима свои клиенти рекламни лица на банката

Компанията организира и Фейсбук игра за най-впечатляващо послание
по статията работи: Теодора Пенева
УниКредит Булбанк  ще направи петима свои клиенти рекламни лица на банката
Снимка: УниКредит
  • Клиентите на банката могат да се включат във Фейсбук игра за най-впечатляващо послание и да спечелят известност и СПА уикенд;
  • Освен във Фейсбук, най-голямата банка в страната има профили и в Twitter, Google +, Linked in, Foursquare и свой видео канал в Youtube.

УниКредит Булбанк дава възможност на всички свои клиенти да станат рекламни лица на банката като се включат в обявения във фейсбук конкурс "Моята банка е моят герой". Освен славата, петимата клиенти на банката, които изпратят най-впечатляващо послание към УниКредит Булбанк, ще получат като награда и СПА уикенд за двама в хотел РИУ Правец.

"С инициативата за конкурс чрез използването на една от най-разпространените социални мрежи отразяваме новите тенденции за комуникация с клиентите в среда, в която те се чувстват удобно. Желанието ни е да бъдем все по–близо до клиента като стъпка към това е и идеята да използваме истински наши клиенти като рекламни лица, истинските герои. На тези, които проявят желание да се включат в предизвикателството, даваме възможност да са заедно с нас в един от иновативните проекти, по който работим в момента и не на последно място, шанс да спечелят изключително приятно преживяване – СПА уикенд за двама", коментира зам.-директорът Банкиране на дребно на УниКредит Булбанк Цветанка Минчева.

Условията за включване в играта могат да бъдат намерени на страницата за фенове на УниКредит Булбанк във Фейсбук - Facebook.com/unicreditbulbank.

В играта могат да се включат всички клиенти, които са фенове на банката във Фейсбук и искат да изкажат удовлетворението си от обслужването, продуктите и услугите на УниКредит Булбанк в рамките на 500 символа.

Към момента страницата на УниКредит Булбанк има над 4 хил. фена, като банката постоянно разширява присъствието си в социалните медии. Освен във Фейсбук, най-голямата банка в страната има профили и в Twitter, Google +, Linked in, Foursquare и свой видео канал в Youtube.

 реклама