УниКредит Булбанк обяви предизвикателство към почитателите на банката във фейсбук, като ги призова да номинират героите на своето ежедневие. Повод за инициативата стана новият сезон на телевизионното риалити "Такъв е животът" по bTV, реализиран с подкрепата на УниКредит Булбанк.
По примера с участниците в предаването, банката се обърна към своите последователи във фейсбук да номинират собствени герои - такива, които бихме искали да бъдат посочени за пример в обществото ни. До 5 декември всеки може да излъчи своя номинация. Единственото, което трябва да направи, е да посочи трите имена и населеното място на "героя" и да разкаже с няколко думи защо го номинира.
"Целта на инициативата е хората да разкажат за героите от своя живот. Със сигурност всички познаваме такива - приятели, познати, близки, които с едно или друго дело са заслужили уважението и възхищението ни - започнали са бизнес от нулата и днес дават работа на много други, извършили са благородно дело или просто помагат или са помогнали на някого в труден момент. Искаме да покажем именно тях", коментира Ясен Димитров, мениджър реклама в УниКредит Булбанк.
Главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Левон Хампарцумян е част от журито, което ще разгледа номинациите и ще излъчи финалисти. Голямата награда е пътуване за двама до Милано в Италия с възможност за посещение на централата на УниКредит.
Историите на героите ще бъдат представени във фейсбук страницата на банката, където ще има възможност за гласуване. Героят, събрал най-много гласове, печели наградата на публиката – уикенд за двама в 5-звездния СПА хотел "Persenk” в Девин.
За откриването на истинските герои от съществено значение са и други хора – номиниращите и гласуващите. За тях също са предвидени награди.
Към момента страницата на УниКредит Булбанк има над 5 хил. фена, а УниКредит Булбанк постоянно разширява присъствието си в социалните медии. Освен във фейсбук, най-голямата банка в страната има профили и в twitter, google +, Linked in, foursquare и свой видео канал в youtube.