УниКредит Булбанк е най-силният банков бранд в България

Това показват резултати от независимото проучване сред потребителите на българския пазар по инициатива на глобалната организация Superbrands
по статията работи: Ралица Стоянова
УниКредит Булбанк е най-силният банков бранд в България
Снимка: Булфото

УниКредит Булбанк е най-силната марка в България сред финансовите институции. Това показват обявените днес резултати от независимото проучване сред потребителите на българския пазар по инициатива на глобалната организация Superbrands.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.

Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GFK Bulgaria.

В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands: Superbrands е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, признават потребителите и искат да ги притежават.

УниКредит Булбанк е най-голямата българска банка с активи над 12 млрд. лева към края на септември 2011 г. Банката обслужва над един милион граждани и домакинства, частни клиенти, малки и средни предприятия, големи местни и международни компании и др. УниКредит Булбанк е обявена за «Банка на годината» в последната класация на международното списние The Banker.

 

 реклама