Супермаркети Пикадили стартират проект за измерване на удовлетвореността на клиентите си  3

Клиентите на веригата могат да седнат на Червеното кресло в София, Варна и Бургас
по статията работи: Теодора Пенева
Супермаркети Пикадили стартират проект за измерване на удовлетвореността на клиентите си
Снимка: Пикадили

През април супермаркети Пикадили успешно стартираха проект за измерване нивото на удовлетвореност на клиентите си "Червено кресло" в градовете София, Варна и Бургас. Целта на кампанията е клиентите да имат възможността да изразят своето мнение, а препоръките им да бъдат претворени в реални действия.

Всеки клиент на Пикадили ще може да посети най-удобната за него локация, да седне на Червеното кресло и да попълни специална интерактивна анкета. Резултатите от събраните анкети ще бъдат обобщавани регулярно и на тяхна база, ще бъдат направени необходимите подобрения в сферите, където това се налага. При старта на кампанията в магазините ще има на разположение и промо екипи, които ще подпомагат хората в попълването на анкетите и ще отговарят на въпроси, свързани с инициативата.

Винаги иновативни в своя подход към клиентите, Пикадили се обърнаха към няколко известни български  кулинарни блогъри с молба да вземат участие в проекта "Червено кресло" и да споделят своите отзиви  и мнения за нивото на обслужване и качеството на продуктите в супермаркетите на марката.

"Обратната връзка от блогърите, които всекидневно се занимават с кулинария и са винаги в търсене на най-свежите и здравословни продукти е от изключителна важност за нас", заяви г-н Патрик Найт, Стратегически директор на супермаркети Пикадили за България.

След попълването на анкетата популярната кулинарна блогърка Йоли  сподели: "Радвам се, че блог културата става все по-популярна в България и големите компании все по-често се допитват до нас и вземат нашето мнение и препоръки предвид. Винаги с удоволствие пазарувам в Пикадили и специално искам да насоча вниманието на потребителите към уникалните сирена на българската мандра Родопа Милк, които не отстъпват на швейцарските и френските по качество и технология на приготвяне и се продават единствено в магазинната мрежа на Пикадили. Според мен истински добрият супермаркет се познава по рибния щанд и в това отношение Пикадили покриват най-високите стандарти. Моите три любими продукта, заради които се връщам винаги в Пикадили са сьомгата, риба тон в консерва и вече споменатите висококачествени български сирена."

 реклама