Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обявява началото на първото издание на Наградите на БАР за постижения в маркетинговите комуникации през 2013г. – BAAwards. Наградите са отворени за специалисти и екипи в областта на маркетинга, комуникациите, развитието на марката и рекламата, чиито кампании са реализирани на българския пазар през 2013 година. Участие могат да вземат и фирми, агенции, неправителствени и други организации.
"Създадохме Наградите на БАР за постижения в маркетинговите комуникации, за да отличим и насърчим както индивидуалния, така и екипния принос в областта на маркетинговите комуникации. Вярваме, че тези награди ще помогнат за развитието и утвърждаването на по-високи професионални стандарти, ще откроят най-добрите кампании, които могат да бъдат пример и вдъхновение на работещите в сектора." коментира Росен Мисов, Изпълнителен директор на БАР. В състава на 11-членното жури на "Наградите на БАР" са едни от най-добрите специалисти в областта на интегрираните маркетингови комуникации у нас, представители на големи рекламодатели, комуникационни агенции, агенции за проучване на пазара, представители на академичната общност.
В конкурса проектите ще се конкурират в 10 категории, в които е бъдат отличени маркетинговите екипи, начинаещите специалисти и лидерите в областта на маркетинговите комуникации. Категориите на първите Награди на БАР са: Нов продукт, Нова услуга, Нова корпоративна марка, Ребрандинг на продукт, Корпоративен ребрандинг, Корпоративна социална отговорност, Подновяване на продукт, Продуктова иновация, Спонсорство, Активиране на марка.
Наградите се осъществяват с генералното спонсорство на Тойота и със спонсорството на Хенкел, Байерсдорф, БЕЛЛА и Девин.
Срокът за подаване на проекти в конкурса е до 17-ти април 2014 г. Победителите ще бъдат обявени на официална церемония на Наградите на БАР в началото на м. юни 2014г.