Стартира дарителската кампания Операция "Жълти стотинки" 2013

В полза на изоставени бебета, настанени в центровете за временно настаняване от семеен тип на фондация "Надежда за малките"
по статията работи: Петя Бързилска
Стартира дарителската кампания Операция "Жълти стотинки" 2013
Снимка: vivacom

За трета поредна година Фондация "Надежда за малките", VIVACOM Fund и партньори осъществяват благотворителната Операция "Жълти стотинки". Средствата, събрани от дарителската кампания през 2011 г., осигуриха пълноценното функциониране на първата Малка къща – център от семеен тип за временно настаняване на изоставени бебета и малки дечица в кв. Княжево. Миналата година даренията надхвърлиха очакваното и кампанията събра достатъчно средства за създаването на втора Малка къща, чието откриване предстои съвсем скоро. В тях малките деца и бебета се отглеждат в условия, максимално близки до домашните, докато се върнат у дома или намерят своето ново семейство.

За този период Операция "Жълти стотинки" помогна на 35 деца и семейства да са заедно у дома. Понастоящем в първата Малка къща живеят 8 малчугани – три момченца и пет момиченца. Малкият им брой позволява те да се чувстват като семейство и да възприемат останалите като свои братя и сестри. В момента за децата се грижат шестима социални работници, педагози, медицински сестри и близо 30 доброволци. Всички те обграждат всекидневно малчуганите с топлота, любов и родителски грижи.

За първи  път, тази година, Операция "Жълти стотинки"  има свой посланик в лицето на Хилда Казасян. Тя ще даде лице и глас на кампанията, за да насърчи всеки желаещ да пусне своето ресто или желаната от него сума в една от хилядите касички за дарения, разположени из цялата страна в търговските обекти на VIVACOM и нейните партньори: Air France, Burger King, Carrefour, Chipolino, Devin, DHL, Hipp, inmedio, Корпоративна търговска банка АД, Marsel Toys, Mr. Bricolage, Onda, 1 Minute, Replay, Renault-Nissan, Relay, Studio 5, Техномаркет, Техномаркет@home и Zabulgaria.org, като всяка дарена стотинка ще бъде удвоена. Медийни партньори са БГ Радио, Dir.bg, Журнал за жената, JCDecaux, Moetоdete.bg, Национално Дарик Радио, Нова ТВ, Розали, Тема, Труд и 24 часа. Това е първата инициатива в България, която успява да обедини над 20 компании около обща кауза. Дарения могат да се направят и чрез SMS на кратък номер 17 777 и текст DMS MALKITE (1 лв.), обаждане на 0 900 5 10 01 (1,20 лв. с ДДС на обаждане), банков превод по сметка IBAN BG81KORP92201050992901 или онлайн дарение на www.ZaBulgaria.org/stotinki.

 реклама