Софика Груп е сред носителите на най-високите отличия Contact Centre Awards2012 на престижния годишен конкурс на Международната асоциация за обмен на най-добри практики в контактни центрове (Global Association for Contact Centre best practices and networking). Компанията спечели сребърен медал за най-добър одитор по качеството, бронзови медали за най-добър контактен център с над 250 служители и най-добра кампания по наемане на персонал като на практика беше отличена във всичките пет категории на конкурса, в които беше финалист.
"Наградите са сериозно признание за качеството на услугите, които предоставя Контактния център на Софика Груп и световните стандарти, които прилагаме в обслужването на клиенти както в България, така и в чужбина. Класирането ни в конкурса затвърждава призовото място на страната ни в световната аутсорсинг индустрия. ”, каза Стефан Бумов, изпълнителен директор на Софика Груп.
Конкурсът се провежда за седма поредна година като категориите, в които се състезават компаниите са 28. В надпреварата на тазгодишното издание се включиха 900 компании от Европа, Близкия изток и Африка. Софика Груп изпревари в класирането компании, които са с над 6000 служители от страни като Русия, ЮАР, Турция и Египет.