Собствена социална мрежа във фирмата с Bitrix24

Новото приложение на SoftKey Bulgaria ви предлага удобен начин да се свързвате с колегите си
по статията работи: Теодора Пенева
Собствена социална мрежа във фирмата с Bitrix24
Снимка: sxc.hu

Искате ли да имате собствена социална мрежа във фирмата и работата да е удоволствие от общуването с колегите и клиентите, да не забравяте нито една задача, бързо да видите координатите на колегите и да се свързвате с тях по удобен начин – по-удобен от мейла и скайпа?

Социалният интранет – колегите са хора и те си имат имена.

Помечтайте си само: лесно да общувате с колегите и да работите заедно над проекти и задачи, да знаете какво е отношението към вашите действия и идеи, бързо да получавате положителна обратна връзка, удобно да търсите необходимите документи, записки, отчети, графици, постоянно да сте в курса на събитията за всички промени във фирмата. Не е необходимо да се обучавате, за да ползвате тези инструменти. Ето това е социалният интранет.

Една обща точка за достъп до проекти, задачи, документи и контакти

Ако използвате в работата си голям брой различни инструменти и това става непосилно за вас, Bitrix24 ще замени всички и ще Ви даде една точка за достъп до всички ваши проекти, задачи, контакти, файлове и кореспонденция с колеги и клиенти плюс моментално търсене сред всички натрупани знания.

Мобилна версия – свободата да си винаги информиран

Всички възможности на Bitrix24 са достъпни от мобилни устройства. Не се ограничавайте в рамките на офиса – работете навсякъде, където имате достъп до Интернет, от всяко устройство, свързано към Мрежата.

Пощата не е подходяща за общуване вътре във фирмата

Съобщенията и обмена на файлове позволяват напълно да се откажете от електронната поща вътре във фирмата, да получавате моментално цялата информация и бързо да я откривате сред съобщенията, задачите и файловете. Никакви файлови хранилища и архиви с кореспонденция, всичко на едно място и винаги под ръка!

Това е Вашата вътрешна социална мрежа

Социалните комуникации разкриват потенциала на фирмата и хората, позволяват обсъждане не само на работните моменти, но и на свои интереси, споделяне на впечатления. Вие ще узнаете много нови неща за своите колеги и ще можете да се изявите.

Безопасност на Вашата информация

Всички ваши проекти, задачи, общуване, файлове и търсенията по тях ще бъдат достъпни на един адрес – ВашатаФирма.bitrix24.com – 24 часа в денонощие, 7 дена в седмицата. И само вие и вашите сътрудници ще имате достъп до тях.
Безплатно управлявайте контактите с клиентите, управлявайте историята на вашите търговски възможности – "лидове” в CRM Bitrix24.

CRM (Customer Relationship Management)

Клиентът вече иска да бъде разпознат, да се помни неговото име, неговите проблеми, покупки, клиентска история - само тогава той се чувства спокоен и не губи време до следващата покупка.

CRM е система за управление на взаимоотношенията с клиентите. CRM служи за отчитане на потенциалните и текущите клиенти, журналисти, партньори и други "лидове”.
В «Bitrix24» CRM може да се създава база с контакти и компании, с които вие си сътрудничите и да се отбелязват всички събития (например, позвънявания, писма, срещи), свързани с тази фирма, да се планира дейността по продажбите, да се създава «фуния на продажби».

Обработка на лидове

CRM съдържа инструменти за създаване на отчети, импорт/експорт на контакти, анализ и сегментация на целевата аудитория. Въз основа на получените от CRM данни вие можете да разпределяте списъци с потенциални клиенти между мениджърите в отделите за продажби, да планирате рекламни акции и след това да анализирате тяхната ефективност.

Вие можете да избирате група контакти в CRM и веднага да изпратите на всички някакво съобщение или директно от списъка да изберете един контакт и да му изпратите съобщение лично.

Отчети, фуния на продажбите

Поглеждайки «фунията на продажбите», вие веднага ще видите, колко сделки се обработват, колко от тях са на стадий на уточняване на информация, на търговското офериране, колко са в процес на преговаряне и накрая, колко сделки вече са сключени успешно. Всеки от етапите се показва визуално във вид на цветни ленти, чиято дължина съответства на количественото и процентното съотношение на сделките на тези етапи. За всеки от етапите се показва и сумата на сделките в избраната валута.

Бизнес процеси в CRM

Специалистите по програмиране ще оценят по достойнство визуалния редактор за БП, чрез който могат да автоматизират различните действия самостоятелно.
Обработката на Лидовете и Сделките можете да автоматизирате с помощта на бизнес-процеси. Включете в бизнес-процеса всички възможни действия над елемента от CRM: разпращайте писма, назначавайте отговарящи, поставете задача на сътрудника и т.н. Бизнес-процесът може автоматично да променя статусите на елементите от CRM, да попълва полета, да създава нови елементи, например, сделки.

Услугата Bitrix24 Basic вече е напълно достъпна за всеки абсолютно безплатно за до 12 човека с 5Gb пространство за документи – регистрирай се сега.

 реклама