Седмица на Земята в Мтел

Компанията ще подкрепи и "Часът на Земята", който ще бъде отбелязан на 29 март от 20:30 часа
по статията работи: Данаил Казаков
Седмица на Земята в Мтел
Снимка: Мтел

Седмица на Земята обявява Мтел от 24 до 28 март. Всеки един от седемте дни ще бъде посветен на различна еко кауза, която ще ангажира всички 2600 служители на телекома. Финалът на кампанията ще бъде в събота, 29 март, когато Мтел ще се присъедини и към международната инициатива "Часът на Земята", като изключи осветлението във всички административни и търговски обекти на компанията.

Еко седмицата в телекома ще стартира с Ден без хартия, в който всички Мтел служители ще бъдат призовани да не принтират, освен ако не е крайно наложително за бизнес процесите. Вторник ще е Денят без ток, когато електрическата консумация ще е сведена до минимум чрез ограничено използване на ресурса – изгасяне на всички уреди, които не са свързани пряко с протичане на нормалния работен процес. В сряда ще бъде прекратена употребата на пластмаса, а в четвъртък "Екобулпак" ще проведат специално обучение на тема "Разделно изхвърляне на отпадъци". В зеления петък служителите ще получат семена за цветя и билки, които да засадят.

По този начин, освен с апел да изключим осветлението между 20:30 и 21:30 часа в съботния ден, Мтел цели да разгърне идеята за запазването на околната среда и извън рамките на шейсетте минути.

През 2013 година Мтел взе участие в "Часът на Земята", като раздаде 10 000 еко-пакетчета с цветни семена на своите клиенти.

Подкрепата на екологични проекти е неразделна част от социално-отговорната политика на Мтел. С традиционната си програма Мтел еко грант компанията подкрепя малки, но стойностни каузи в областта на екологията. До броени дни ще стартира шестото издание на еко програмата.

За Telekom Austria Group: Telekom Austria Group се търгува на Виенската стокова борса от ноември 2000 година. Групата е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 23 милиона клиенти на всички пазари, на които оперира. Към момента TAG оперира в осем държави: Австрия (А1), Словения (Si.mobil), Хърватия (Vipnet), Сърбия и Македония (Vip operator), България (Мобилтел), Беларус (velcom) и Лихтенщайн (mobilkom Liechtenstein). Общият пазар на осемте държави обхваща около 41 милиона жители. В края на 2012 година общите приходи на групата са били 4,2 милиарда евро.

За Мобилтел: Мобилтел е водеща компания на пазара на телекомуникации в България, част от Telekom Austria Group. Днес телекомът с пазарен дял от 39% предоставя своите услуги на над 4,2 милиона клиенти. Компанията има важна роля като двигател на икономиката и обществото с инвестиции, надхвърлящи 2,5 милиарда лева от основаването си през 1995 година. След придобиването на два от най-големите фиксирани оператори в страната през 2011 година, компанията се превърна в цялостен телеком доставчик. Телекомът предоставя на своите клиенти мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет и цифрова телевизия.

 реклама