Gillette, марка на P&G, представя своя отбор от 24 спортисти от световна класа от 18 страни, които ще представляват водещата в света марка за бръснене на Олимпийските игри в Лондон през 2012 година.
Сред спортистите са Роджър Федерер от Швейцария, Райън Лохте от САЩ, Лин Дан от Китай, Емануел Джинобили от Аржентина и Сър Крис Хой от Великобритания. Всеки от тези спортисти ще участва в различни дейности, които ще помагат за вдъхновяването и окуражаването на бъдещите поколения да постигнат успехи, чрез добър старт, както в спорта, така и в живота.
Кампанията на Gillette ще бъде първата програма, стартираща като част от широкообхватното 10-годишно партньорство на P&G с Олимпийското движение. "Смятаме, че програмата на Gillette е перфектният старт на Олимпийската програма на P&G,” заявява Марк Причард, Главен маркетинг директор на P&G в света. "Тези спортисти са покорили 18 световни рекорда и 55 световни шампионата и въплъщават всеотдайността към високите постижения, която ни вдъхновява като компания.”
Избраните спортисти са пример за убеждението на Gillette, че в спорта, и в живота, един силен старт може да направи огромна разлика. Ключът към успеха в много спортове може да бъде свързан с подходящата подготовка и действието на спортиста в първата милисекунда, а не винаги във финалните моменти на състезанието. Gillette иска да мотивира бъдещите поколения от Олимпийци като разказва вдъхновяващи лични истории, които показват важността на силния старт от гледна точка на спортистите. Кампанията ще подсили и ролята на Gillette да помага на повече от 800 милиона мъже по света да започват своя ден с гладко, комфортно бръснене, ключова част от ритуала им за поддържане на добър външен вид, който им дава силен старт на деня, за да изглеждат, да се чувстват и да са в най-добра форма.
Проучвания показват, че ранното вдъхновение и подкрепа от треньори, местни клубове и обществени центрове може да помогне за стимулирането на успеха на децата в живота.* Gillette и спортистите ще припознаят организация, която е дала силен старт и е допринесла или участвала в редица дейности (треньорство, обучителни сесии и уъркшопове) в техните местни организации, водещи до и веднага след Олимпиадата, за да предоставят подобна възможност на бъдещите поколения от Олимпийски надежди.
"От свой опит знам как една програма с ранно включване положително повлиява на живота на младия човек,” заявява спортистът на Gillette Роджър Федерер. "Спортистите, работещи с Gillette, имат прекрасна възможност да вдъхновят младите спортисти за големи успехи.”
"Посланиците на Gillette служат като пример за важността на силния старт в живота и в техните спортни събития,” каза Патрис Лувет, Президент на P&G за продуктите за бръснене в света.. "Имаме удоволствието да приветстваме този изключителен екип от спортисти в семейството на Gillette. Надяваме се, че заедно ще внесем истинска промяна в живота на младите спортисти по целия свят.”
Следните спортисти от цял свят са се обединили с Gillette в това усилие:
Глобалното партньорство на P&G с Международния Олимпийски Комитет (МОК) в подкрепа на Олимпийското Движение обхваща следващите пет Олимпиади от тази в Лондон през 2012 г. до Олимпийските Игри през 2020 г.
Освен спонсорството от страна на Gillette към тези световни спортисти, P&G подкрепя и човека, който е направил възможно осъществяването на тяхната Олимпийска мечта: майката. Като Proud Sponsor of Moms, P&G помага на майките всеки ден с марки, които правят живота малко по-лесен. Като част от Олимпийските Игри в Лондон през 2012 г., кампанията на P&G "Благодаря ти, мамо” ще помогне за подобряването на ежедневието на повече от един милион майки по целия свят с ангажимента да събере 5 милион долара за подкрепа на младежките спортове. P&G ще помогне и на хиляди майки на Олимпийци да изживеят Олимпиадата заедно със своите деца, като им осигурява различни дейности и билети за събитията в Лондон.
*Harris Survey of Boys & Girls Club Alumni,интервютата се проведени от 15 ноември 2006 г. до 16 март 2007 г.
За Спортното Наследство на Gillette:
В началото на 20 век, Gillette разбира важността на свързването на марката с топ спортове и спортисти. Това бе ключова стратегия, която помогна на компанията да стане световен лидер в сферата на мъжкото бръснене. Gillette става популярна марка в американските домове чрез историческата телевизионна програма Gillette Cavalcade of Sports. През годините Gillette добавязначими събития в САЩ, включително шампионати по боксови мачове, колежански шампионат по Американски футбол, Мейджър лига по бейзбол, турнир по голф PGA Tour® и Дербито на Кентъки. Gillette спонсорира международни събития, като FIFA World Cup, Ръгби, Купата на Gillette по Крикет и Формула Едно. През 2002 г. Gillette обявява споразумението за ексклузивни права за преименуване на стадиона на домакините и трикратния шампион по Super Bowl на САЩ New England Patriots от Националната лига по Американски футбол. До средата на 21 век, марката продължава своите иновативните маркетингови програми с международни спортни звезди по целия свят. Днес Gillette продължава своята спортна традиция със спортни маркетингови програми, които се осъществяват в много части по целия свят.
За P&G Beauty & Grooming
Продуктите на P&G Beauty & Grooming превръщат красивите мечти в реалност за жените по цял свят и помагат на мъжете да изглеждат и да се чувстват отлично всеки ден. С повече от 100 различни марки в близо 130 страни по света, P&G Beauty & Grooming реализира продажби от 28 милиарда долара в световен мащаб за фискалната 2007/08 година, като това я прави една от най-големите компании за козметика и продукти за бръснене. P&G Beauty & Grooming предлага надеждни марки с водеща технология, за да посрещне цялостно нуждите за красота и чистота, включвайки Pantene®, Olay®, Head & Shoulders®, Max Factor®, Cover Girl®, DDF®, Frederic Fekkai®, Wellaflex®, Rejoice®, Sebastian Professional®, Herbal Essences®, Koleston®, Clairol Professional®, Nice ’n Easy®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals®, Braun®, както и водещи престижни марки парфюми- от масово разпространените в търговската мрежа до висококачествените луксозни, международно известни марки като Hugo Boss®, Lacoste® и Christina Aguilera®. Посетете www.pg.com, за да научите най-новото и да получите подробна информация за P&G (NYSE: PG) и нейните марки.