Саша Безуханова с глобална позиция в Хюлет-Пакард

Г-жа Безуханова оглави стратегическото направление за работа с публичния сектор в 63 страни в света, сред които и България
по статията работи: Нели Минчева
Саша Безуханова с глобална позиция в Хюлет-Пакард
Снимка: Булфото

Хюлет-Пакард обяви, че Саша Безуханова ще ръководи стратегическото направление на

компанията за работа с публичния сектор в развиващите се пазари. Дейността ѝ ще обхваща формулирането и внедряването на стратегии и нови бизнес модели за дейността на корпорацията в сектора на публичната администрация в 63 страни в света, включително и в България. Г-жа Безуханова ще отговаря и за връзките на компанията с Европейския съюз.

"Ние живеем в динамичен и предефиниращ се свят. Глобализацията, достъпът до информация отвъд границите на организации и държави, безпрецедентната световна икономическа и финансова криза налагат въвеждането на нови управленски и бизнес модели базирани на отвореност, колаборация и интелект. България играе важна роля в глобалната структура на НР. Убедена съм, че тя ще расте в бъдеще заради таланта на хората ни тук. Аз лично ще продължавам да работя за това и в новата си роля”, каза Саша Безуханова.

През последните три години г-жа Безуханова ръководеше направление Публична администрация на НР за Централна и Източна Европа и съвместно с екипа си разработи и реализира стратегия за единен подход при работата на компанията в сектора довела до значими бизнес резултати.

Като ръководител на стратегическото направление на НР за развиващите се пазари, г-жа Безуханова ще бъде най-високопоставената българка в ръководството на световната технологична компания.

За развиващите се пазари

Развиващите се пазари в света вече осигуряват над 40% от световния брутен вътрешен продукт (БВП) и 37% от глобалните преки чуждестранни инвестиции (ПЧИ). Световната банка прогнозира ръст от 5,4% в развиващите се държави през 2012 г. За сравнение очакванията за ръст в развитите страни са песимистични - от 1,4%.

За HP

HP създава нови възможности технологиите да имат значително въздействие върху бизнеса, правителствата и обществото. Най-голямата технологична компания в света предлага портфолио, което включва принтери, персонални компютри, софтуер, услуги и инфраструктура, за да разреши проблемите на клиентите си.

 реклама