САЩ отваря пазарите си за новите продукти на „Белла България”

Широката гама продукти с добро постоянно качество гарантират успешния бизнес на компанията зад граница
по статията работи: Теодора Пенева
САЩ отваря пазарите си за новите продукти на „Белла България”
Снимка: Белла

Тестените продукти по специална гръцка рецепта, създадени от технолозите на хранителния холдинг "Белла България”, вече се предлагат на пазарите в САЩ и се радват на широка популярност. Така компанията разширява портфолиото и присъствието си в северноамериканските пазари. "Белла България” очаква двуцифрен ръст на всички свои експортни пазари през 2013 г., както и планира сериозно навлизане в Близкия и Далечния Изток – Ирак, Саудитска Арабия, Армения, Казахстан, Украйна.

"Радваме се, че продуктите на "Белла България" печелят чуждите  пазари, защото това се постига само с добро и постоянно качество,” коментира Иван Бояджиев, мениджър "Експанзия” в компанията.

"Белла България” е утвърден износител на хранителни продукти и на други традиционни за нея експортни пазари като Германия, Испания, Кипър, САЩ, Австралия, Англия, Ливан, Холандия, Турция. В тези страни компанията има постоянно присъствие през последните години и дори и в тежката криза в повечето от тях расте на базата на постоянно разширяващо се портфолио от продукти. "Белла България” предлага на чуждите пазари тестени и месни продукти от портфолиото си и е представител на млечните продукти на мандра "Рилци” за целия свят. На базата на богатото портфолио, компанията формира разнообразни продуктови миксове, с които печели нови пазари и разширява присъствието си на традиционните за нея. За тази година ръстът на компанията от експорт е повече от 50%. "Белла България” е лидер и на пазара на замразените закуски в Румъния, където има собствена търговска структура. Компанията има изграден собствена дистрибуторска мрежа в Гърция, с която цели да стане важен доставчик за  каналите на ХоРеКа и Ритейл.

 реклама