Първата бира на България, Каменица, вече е в нова пластмасова бутилка. От началото на месец февруари марката се предлага в търговската мрежа в обновена опаковка, а вместимостта на бутилките, от 1l и 2l, обещава още повече приятни моменти в приятелска компания.
Новата опаковка е продължение на всички иновации, включително и новата стъклена бутилка, с които през изминалата година първата бира на България отбеляза своя 130 годишен юбилей.
Актуалната PET бутилка на Каменица е в актуализирана нова форма и дизайн. В същото време тя акцентира и представя по нов и съвременен начин най-характерните за марката елементи – тези, които "разказват” нейната история и идентичност.
Слоганът "Мъжете знаят защо” и 1881 г. – рождената година на Каменица, са релефно изписани, както и характерният стилизиран лъв. Актуализирани са и етикетите на новата опаковка. Те са прозрачни, с иновативен и минималистичен дизайн, с характерната стилна форма на щит.
"С новата пластмасова бутилка на Каменица продължаваме иновативния тренд, който компанията пое през миналата година. Тогава представихме уникална стъклена бутилка на Каменица, а заедно с нея и иновативни продуктови нововъведения като Каменица Пшенично и Каменица Фреш Лимон. С обновената PET опаковка на Каменица марката предлага не просто изключително качествен продукт, но и поднесен в атрактивна и модерна форма, съобразена с последните тенденции. Намеренията ни са да продължаваме да работим в тази посока, за да може Каменица, с превъзходното си качество и перфектната си форма, да бъде първи избор на българския потребител.”, коментира Даниел Петров, бранд мениджър на марката в "Каменица” АД.
Новата PET бутилка на Каменица е поредната стъпка от политиката на компанията за въвеждането на иновации и създаване на широко портфолио от все по-качествени продукти. През миналата година компанията инвестира близо 18 милиона лева в подобрения и иновации. Последователната и активна политика в тази област бе основният фактор, който допринесе за достигането към м. декември 2011 г. на пазарен дял 33% (според AC Nielsen), факт, който позиционира "Каменица” АД като лидер на пазара на бира в България.
---
"Каменица" АД е водеща пивоварна компания в България, част от групата компании StarBev Group, контролирани от фонда за частни инвестиции CVC Capital Partners. До придобиването й от CVC Capital Partners в края на 2009 г. компанията е част от най-големия производител на бира в света Anheuser-Busch InBev. "Каменица" АД е единствената българска компания, която съчетава трите пивоварни традиции белгийската, немската и чешката. Портфолиото й включва както местните марки Каменица, Астика, Бургаско пиво, Славена, така и водещите световни марки Stella Artois, Beck’s и Staropramen. Компанията оперира с две пивоварни в Пловдив и Хасково. Общият брой на заетите в дружеството възлиза на около 780 работници и служители и с това компанията е и най-големият работодател в бирената индустрия. За последните четири години "Каменица" АД е инвестирала повече от 68 млн. лева, по-голямата част от които са вложени в пивоварните в Хасково и Пловдив.