Водещият доставчик на облачни услуги в България Стоун компютърс и софтуерната фирма ОмегаСофт пускат от днес съвместен продукт - онлайн версии на популярните продукти Омекс® 2000 за системи за управление на персонала и изчисление на работната заплата.
Софтуерът ще се предлага в три версии - Омекс® 2000 Light Online, Омекс® 2000 Standard Online и Омекс® 2000 Professional Online, за да отговори на нуждите на бизнеса в етап на съвземане от световната криза и първи крачки към растеж.
Омекс® 2000 е съвременна интегрирана програмна система за автоматизация на дейностите на отделите "Работни заплати”, "Персонал” и "Човешки ресурси” за всички типове предприятия, без значение на формата на собственост и системата на заплащане.
Омекс® 2000 е гъвкава, многоезична, многофирмена и многовалутна система, изградена на основата на трислоен модел и съобразена както с честите промени в трудовото и социалното законодателство в страната, така и с бързото развитие на компютърните технологии.
Системата е реализирана на модулен принцип и включва като основни модули Заплати и Кадри и допълнителните модули Администратор, Експортер, Сделно заплащане, Счетоводен интерфейс, Платежни документи.
Системата дава възможност за обработка на трудовите възнаграждения и управление на кадровата информация. Програмата е подходяща и за връзка с финансови и банкови системи, обработка на масови плащания, печат на платежни нареждания, както и връзка със счетоводни и ERP системи.
За по-голяма сигурност, Омекс ® 2000 предлага администриране на правата за достъп до различните менюта, функции и бази данни (фирми), като съхранява всички действия на потребителите. Различните функционалности като "Автоматичен Импорт/Експорт на данни”, "Щатно разписание”, "Изпращане на електронни документи”, "Връзка с пропускна система” и двуезичен модул "B-Ling” спомагат за ефективността на работата с програмата.
Омекс® 2000 Online работи с единна база данни, което дава свобода на потребителя да ползва една или повече части на системата, без това да нарушава целостта на информацията. Онлайн версиите пък дават възможност да се работи от всяко място, по всяко време и без технически проблеми.
"Софтуер за управление на персонала и изчисление на работната заплата е задължителен за всяка фирма в днешно време. Онлайн версиите, които пускаме заедно с партньора ни Стоун компютърс, са насочени към модерните фирми, които знаят как да се възползват от иновациите и ползите от цифровизацията. Дори големи компании, които имат бюджет за инвестиции в оборудване, се интересуват от клауд компютинг. Защото се интересуват от световните тенденции и искат да се възползват", обясни Веселин Гергинов, управител и съосновател на ОмегаСофт.
"ОмегаСофт безспорно има много качествен продукт и клиентите оценяват това. Ние си партнираме, за да предложим на бизнес клиентите гъвкавостта, която им е необходима, за да излязат пред конкурентите си и да забравят за проблемите с компютрите”, каза Александър Аврамов – изпълнителен директор на Стоун компютърс при обявяването на партньорството между двете фирми. "Ние помагаме на нашите клиенти да мигрират към облака във всичките му направление – инфраструктура, платформа и софтуер като услуга, а частта за управление на персонала и изчисление на работната заплата е ключова", допълва Аврамов.
За ОмегаСофт ООД:
ОмегаСофт ООД е българска софтуерна фирма за решения за автоматизиране на дейността по управление на персонала. Компанията е основана през 1994 г. и има богат опит в разработката, внедряването и интегрирането на софтуерни системи за управление на персонала и изчисление на работната заплата (ТРЗ) и управление на взаимоотношенията с клиенти. Над 5000 организации в цялата страна се довериха на фирмата, и предлаганите от нея продукти. През последните години ОмегаСофт участва в международни софтуерни проекти, което й позволява да придобие ноу-хау при интегриране на продуктите си с ERP системи на SAP и Microsoft. ОмегаСофт предоставя и консултантски услуги, които позволяват на бизнеса да оптимизира дейностите, свързани с управлението на най-ценния ресурс във всяка организация - персонала.
За Стоун компютърс АД:
Стоун компютърс е ИТ доставчик на висококачествени решения (хардуер, софтуер и услуги), основан през 1995 г. Мисията на компанията като системен интегратор, доставчик на услуги и стратегически консултант е да осигури нови възможности и перспективи за бизнес развитие на своите клиенти. Стоун притежава потенциала, желанието и необходимото ноу-хау, за да предложи иновативен подход и оптимално решение с разумни инвестиции от страна на клиента.
От 2009 г. компанията е доставчик на услуги в облака.