Програмата за лоялност MyRewards на Пощенска банка (www.postbank.bg) е най-добрият банков продукт на 2013 г., според икономически анализ на пазара на банковите продукти в България. Наградата се присъди в рамките на Card Payments Forum на b2b Media, на който бе направен преглед на пазара на картови продукти в България, от гледна точка на иновации, сигурност и ефективност на съвременните картови разплащания. Данните от анализа са на БНБ, Национален статистически институт, Комисия за защита на личните данни, Европейски потребителски център и банките опериращи в България.
"Наградата за "Най-добър банков продукт на 2013 г." е признание, което ме кара да вярвам, че вървим в правилната посока. Три години след стартирането на MyRewards съм уверен, че за да създадеш работеща програма за лоялност, тя трябва да е на първо място релевантна за клиента, разбираема и лесно измерима, и най-важното – да се развива постоянно и винаги да дава повече от очакваното. Стремим се да следваме тази философия за всички свои продукти. Смея да твърдя, че MyRewards e най-щедрата програма за лоялност в България. От създаването й през март 2011 г. до сега, Пощенска банка е възнаградила с над 2,3 млн. лева своите лоялни картодържатели. Наградата, която получаваме днес, е признание, но същевременно и голяма отговорност за нас да продължаваме да предлагаме атрактивни условия на нашите клиенти и да утвърждаваме доверието, което ни гласуват", каза Виктор Цветков, началник секция "Карти" в Пощенска банка при получаването на отличието.
Програмата MyRewards е за лоялни клиенти на Пощенска банка в България, която възнаграждава всяка покупка, направена с кредитна карта от банката. За всеки похарчен лев клиентите автоматично трупат бонус точки, които лесно могат да се обменят в пари. Програмата става още по-атрактивна, благодарение на партньорството с веригата бензиностанции ЕКО, книжарници Orange, магазини Nike и Folli Follie. От началото на месец април в програмата се включва още един партньор за Пощенска банка – софийският клон на световната верига за мебели и аксесоари за дома ИКЕА. При пазаруване с кредитна карта в тези търговски обекти, клиентите на Пощенска банка ще получават към стандартните за съответната карта точки за всеки похарчен лев между 1 (една) и 3 бонус точки по програмата MyRewards.
В рамките на Card Payments Forum на b2b Media беше представен икономически анализ на пазара на банковите продукти в България за 2013 и тенденциите за 2014 г. Участие взеха представители на банковите институции и гост-говорители от компании, свързани с разработването на иновативни продукти за сектора. В дискусиите акценти бяха съвременните решения в мобилните приложения и платформи, както и мобилния портфейл.
Пощенска банка с правно име "Юробанк България" АД е член на Юробанк Груп.
Юробанк Груп е европейска банкова организация с общи активи от €80,1 млрд. евро (към 30.09.2013 г.), 20 000 служители и мрежа от над 1 100 клона в Гърция и 7 други държави. Отдадените и опитни служителите на групата предоставят специализирани услуги във всички страни, в които банковата институция е представена, подкрепяйки усилията на клиентите за успешно посрещане на финансовите предизвикателства.
Юробанк Груп има стратегически позиции в банкирането на дребно и корпоративното банкиране в България, Румъния и Сърбия, предлага услуги за управление на активи в Кипър, Люксембург и присъства също в Лондон и Украйна.