Програма за лоялност носи привилегии на притежателите на кредитни карти от Пощенска банка

Програмата вече обхваща всички кредитни карти, издавани от банката
по статията работи: Теодора Пенева
Програма за лоялност носи привилегии на притежателите на кредитни карти от Пощенска банка
Снимка: Пощенска банка

От днес специално  създадената "Програма за лоялност"  за клиенти с кредитни карти от Пощенска банка предоставя допълнителни привилегии и на картодържателите на Visa. Програмата е в сила от пролетта на 2011 г. за клиенти с кредитни карти American Express, но поради големия интерес и много доброто й приемане, Пощенска банка я разширява и за притежателите на кредитни карти Visa. Съгласно условията на програмата при всяка покупка, за която заплащат на ПОС терминал при търговец или в интернет, клиентите получават бонус точки, които могат да осребрят в пари по тяхно желание. Програмата позволява отстъпка от целия обем на покупките, която може редовно да достига до 500 лева за клиента. Бонус точки се получават и за редовно погасяване на покупки, направени на равни месечни вноски с кредитните карти на банката.

Програмата за лоялност вече обхваща всички издавани от Пощенска банка кредитни карти – American Express Gold, American Express Green, EuroLine American Express, Visa Gold, Visa Classic и Visa Electron.

"Кредитната карта  е чудесно модерно средство за разплащане, от който можем да научим много неща за начина на живот на нашите клиенти. А поведенческият анализ на потреблението на клиентите ни ще ни помогне да им предоставим и други услуги, да създадем общност, на която да предложим най-добрите оферти при пазаруване. Все повече хора осъзнават предимствата на кредитната карта и тя все по-уверено навлиза в ежедневието ни", коментира г-н Евтимиос Зоис, началник управление "Потребителско кредитиране и карти”.

Клиентите на Пощенска банка получават точки срещу  всеки похарчен лев при покупка  с кредитната си карта. Те получават точки, независимо от стойността на транзакцията, като със спестените пари могат да покрият годишната такса за обслужване на картата си, а също така да закупят подаръци за своите близки. Допълнително клиентите получават различни отстъпки при търговските партньори на Пощенска банка – множество магазини, ресторанти, вериги бензиностанции, туристически агенции и др. Подробна информация за магазините, които предоставят отстъпки и какъв размер са те, може да бъде намерена в каталог SELECTS 2012-2013 на Пощенска банка.

Освен всички изброени предимства, кредитните карти на Пощенска банка се отличават и с това, че предоставят на клиентите един от най-дългите гратисни периоди след покупките. Периодът, през който клиентът може да върне задължението си, без да му бъде начислявана лихва, е до 55 дни (за кредитни карти American Express). На практика, ползвайки този гратисен период, заедно с липсата на такса при покупки, клиентът значително намалява разходите си при употребата на кредитна карта от банката.

 реклама