От 1 до 15 юни 2012 г. картодържателите на кредитна карта ИКЕА от Пощенска банка могат да се възползват от специално предложение – покупки на три или шест равни вноски в магазин ИКЕА България без начисляване на комисиона за покупка на вноски.
Промоцията е валидна само за покупки на стоки с обща стойност над 200 лева. Максималният размер на покупките зависи от размера на отпуснатия допълнителен лимит за покупки на вноски и не може да бъде надвишаван.
За кредитна карта ИКЕА може да се кандидатства във всеки клон на Пощенска банка, при упълномощени служители на Пощенска банка в магазин ИКЕА или онлайн на https://apply.postbank.bg/. Пощенска банка предлага и възможност на клиентите си да кандидатстват за допълнителна карта за член от семейството.
Допълнителна информация за картата може да бъде намерена на www.postbank.bg и на www.ikea.bg или от Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка на телефон 0800 18 000 (безплатен за цялата страна).
През 2011 г. Пощенска банка и ИКЕА България започват да предлагат кредитна карта, специално създадена за пазаруване в магазин ИКЕА, който отвори врати на 20-ти септември. Кобрандираната карта позволява изплащането на покупки от магазина на равни месечни вноски, давайки възможност на клиентите на ИКЕА България и Пощенска банка да закупят желаната стока незабавно, но да я изплатят според предпочитанията си в период от 3 до 36 месеца.
Кредитната карта е без годишна такса за обслужване и няма такса за отпускане на кредит, а месечната такса за обслужване на кредита е в размер на 2,50 лв. и се начислява само в случай че картата е използвана или по нея има неплатени задължения. Специално за притежателите й Пощенска банка предоставя преференциален лихвен процент и гратисен период до 45 дни.