Пощенска банка стартира уникална платформа за електронно банкиране, съобразена изцяло с навиците на клиента

Банката продължава да инвестира в модерни, динамични и качествени услуги за максимално улеснение на клиентите си
по статията работи: Теодора Пенева
Пощенска банка стартира уникална платформа за електронно банкиране, съобразена изцяло с навиците на клиента
Снимка: Пощенска банка

Пощенска банка стартира революционна платформа за електронно банкиране, надграждайки последователната си политика за осигуряване на максимално удобство на клиентите чрез предоставяне на иновативни, качествени, гъвкави и сигурни продукти и услуги.

Новата платформа за електронно банкиране предлага изцяло нова функционалност на началната страница с бърз и лесен достъп до всички използвани продукти, странични панели, позиционирани и настроени според личния избор на клиента, по-лесна и интуитивна навигация чрез "drag & drop” (ръчно позициониране чрез мишката), подписване и изпращане на няколко превода едновременно. Клиентите имат достъп до разширена информация за депозитите си (вид, срок, дата на падеж) и информация за размера на таксата в момента на извършване на превода.

Новото интернет банкиране включва и операции, за които не се изисква сертификат на Пощенска банка или Електронен подпис и които могат да се извършват от различни компютри, сред които са преводи между сметки на клиента, плащане на битови сметки, погасителни вноски по кредитни карти от Пощенска банка. До края на 2012 г. всички потребители на платформата за електронно банкиране на Пощенска банка могат също да се възползват от промоцията за битови плащания без такса.

Сред предимствата на иновативната платформа са и системните и персоналните известия, информиращи за просрочени вноски по кредит, дължими битови сметки, отказани преводи, изтичащи сертификати на Пощенска банка и т.н., както и SMS/E-mail известия, алармиращи потребителите за влизане в електронното банкиране от различен IP адрес, изпратен или отказан превод, и др. Клиентите, които се регистрират за известия през електронното банкиране, могат да се възползват от услугата без такса до края на 2012 г. Новата платформа за електронно банкиране е достъпна на адрес E-postbank.bg и през уебсайта на банката (Postbank.bg) и за работа с нея са необходими минимални технически изисквания на интернет браузерите (Internet Explorer 8.0 или Mozilla Firefox 4.0). За да отговори на високите критерии на потребителите, Пощенска банка гарантира надеждността на услугата електронно банкиране на базата на международно одобрен стандарт за защита на финансова информация.

В момента банката разработва и специална нова платформа за електронно банкиране за корпоративни клиенти. Повече информация за новите функционалности може да научите от Ръководството за потребители на електронно банкиране, чрез обаждане на Центъра за обслужване на клиенти на тел. 0800 18 000 (от 8.30 до 18.00 ч. в работни дни), както и във всички офиси на Пощенска банка или на e-mail: info@e-postbank.bg.

 реклама