Пощенска банка с две награди на „PR Приз”

Отличията са за социално отговорна политика и за корпоративна ПР кампания за 20 годишнината на банката
по статията работи: Елица Елефтерова
Пощенска банка с две награди на „PR Приз”
Снимка: Пощенска банка

Пощенска банка получи две награди в престижния конкурс за постижения в сферата на комуникациите "PR Приз”. Отличията са първа награда в категория "Корпоративна PR кампания” за проекта "20 години Пощенска банка" и специална награда за политиката на отчетност за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие.

В рамките на изминалата година Пощенска банка проведе цялостна кампания по повод 20 години успешна дейност на българския пазар под мотото "20 години вдъхновени от вас”, в която ангажира всички заинтересовани страни. Другият мащабен проект на институцията бе първият български доклад за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие, изготвен в съответствие с международния стандарт G3 на Глобалната инициатива по отчетност (GRI) и заверен от независим външен одитор. Двата проекта заслужено бяха отличени от журито на конкурса, които трябваше да прегледат и оценят 46 проекта на общо 30 агенции и организации.

Наградата за "Корпоративна ПР кампания" връчи д-р Стефан Серезлиев, председател на БААК България. Специалната награда на КРИБ бе връчена от Петко Димитров, заместник председател на организацията и управляващ съдружник на "ПрайсуотърхаусКупърс" България, който сподели: "Днес е жизненоважно за всеки един бизнес, отдел, човек да бъде изключително ефективен и да мери на по-кратки периоди и по-добре резултатите си. С този първи по рода си, сертифициран по международен стандарт доклад, Пощенска банка конкретно отговаря на въпросите – допринася ли банката за стабилността на икономиката, опазва ли околната среда, помага ли на обществото, прави ли нещо отвъд рамките на регулациите в полза на устойчивото развитие и постига ли печалба при спазване на етични норми. Важно е да дадем повече публичност на това усилие като пример за останалите компании в България – какъв трябва да бъде подходът за комуникиране на дейностите в областта на корпоративната социална отговорност.”

"За нас тези две отличия са специални и идват в един ключов момент. Те са израз на изключително сериозните икономически, социални и екологични ангажименти на Пощенска банка. И не само това – те са признанието за нашия начин на правене на бизнес. Въпреки финансовите трудности последните години Пощенска банка успя да се докаже като стабилна, ефективна и модерна институция, максимално открита и прозрачна по отношение на въздействието си върху околната среда, икономиката и обществото като цяло. Благодарим на всички, че продължавате да ни "вдъхновявате” да ставаме все по-добри”, сподели Илияна Захариева, началник отдел "Корпоративни комуникации” в Пощенска банка, която получи наградите от името на институцията.

По традиция конкурсът "PR Приз" бе организиран от Българско дружество за връзки с обществеността за единадесета поредна година.

 реклама