Пощенска банка подкрепи кампанията за пътна безопасност "Спри, детето запази!"

Пощенска банка продължава своя ангажимент и през тази година, като подкрепи кампанията на БНТ, която беше отбелязана на 15 септември с редица дневни събития
по статията работи: Данаил Казаков
Пощенска банка подкрепи кампанията за пътна безопасност "Спри, детето запази!"
Снимка: Пощенска банка

В началото на новата учебна година Пощенска банка (www.postbank.bg) се присъедини към националната кампания за пътна безопасност "Спри, детето запази!”, организирана от Българската национална телевизия и Столична община. Вече трета поредна година обществената медия призовава участниците в движението – шофьори и пешеходци – към взаимна отговорност и толерантност.

Това е логично продължение на усилията на Пощенска банка през последните години да насочи вниманието към изключително важната и обществено значима кауза за опазване на човешкия живот и предотвратяване на пътнотранспортни произшествия. В рамките на проекта банката възстанови липсващата маркировка на пешеходни пътеки в София и страната, публикува и разпространи информационна брошура със съвети за пътна безопасност.

Пощенска банка продължава своя ангажимент и през тази година, като подкрепи кампанията на БНТ, която беше отбелязана на 15 септември с редица дневни събития, последвани от голям концерт в Борисовата градина. Дневните активности, включващи ретро трамвая в София, най-новия модерен електробус и велошествие, стартираха едновременно от 3 различни точки на града, за да се съберат на Лятната сцена. Един от любимите художници на България Иван Яхнаджиев проведе открит урок по изобразително изкуство на децата, които се присъединиха към кампанията. Музикални и танцови групи участваха и създадоха неповторима атмосфера на сцената.

"Като една от най-големите финансови институции в страната, Пощенска банка създава и подкрепя социално отговорни кампании, в които особено внимание отделяме на развитието и грижата за децата. Именно затова решихме да подкрепим каузата на обществената телевизия и да апелираме към всички участници в движението да бъдат отговорни и толерантни на пътя”, каза Силвия Костова, началник отдел "Корпоративни комуникации и маркетинг” на Пощенска банка.

В присъствието на генералния директор на БНТ Вяра Анкова и кмета на Столична община Йорданка Фандъкова в Борисовата градина бяха връчени и наградите на победителите в конкурса за есе на тема "Спри, детето запази!”. Десетки деца бяха вдъхновени от силното послание на кампанията, а Пощенска банка награди Ивана Лазарова на 17 години от София, която зае второ място.

 

Пощенска банка с правно име "Юробанк България" АД е член на Юробанк Груп.

Юробанк Груп е европейска банкова организация с общи активи от €74,8 млрд. евро, близо 18 000 служители и мрежа от над 1 000 клона в Гърция и други европейски държави. Отдадените и опитни служителите на групата предоставят специализирани услуги във всички страни, в които банковата институция е представена, подкрепяйки усилията на клиентите за успешно посрещане на финансовите предизвикателства.

Юробанк е един от четирите основни стълба на банковата система в Гърция. Групата има и стратегически позиции в банкирането на дребно и корпоративното банкиране в България, Румъния и Сърбия, предлага услуги за управление на активи в Кипър и Люксембург, както и представителство в Лондон. След успешното финализиране на увеличението на капитала с 2 864 млн. евро през май 2014 г., 64.6% от обикновените акции са собственост на институционални и индивидуални акционери.

 реклама