Пощенска банка за поредна година беше определена за най-добра банка у нас, предлагаща попечителски услуги на чуждестранни и местни институционални инвеститори, в ежегодната класация на списание "Глоубъл къстодиън”. В проучването на изданието за развиващите се пазари за изминалата 2011 г. Пощенска банка получава най-високата числова оценка за предлаганите от нея услуги и в двете категории – 6.17 за "Чуждестранни клиенти” и 6.38 за "Местни клиенти”, и съответно най-добрата оценка за всички приложими подкатегории, сред които "Стойност на услугата и ангажираност”, "Обслужване”, "Сетълмент”, "Корпоративни събития” и т.н.
"Глоубъл къстодиън” отбелязва, че както чуждестранните, така и местните клиенти на Пощенска банка изказват удовлетворение от получените услуги, като цитира местен клиент: "Най-добрата банка-попечител, с която съм работил на българския пазар”. Списанието отбелязва, че оценката на анкетираните остава отлична, въпреки предизвикателствата и промените в Гърция. Според цитираните клиенти банката притежава "изключително мотивиран екип, който предоставя висококачествено обслужване и с който е удоволствие да се работи”.
Същевременно Юробанк И Еф Джи Груп, към която принадлежи Пощенска банка, получи най-високия рейтинг за предоставяни попечителски услуги на чуждестранни клиенти за всички пазари в региона, където предлага услугата – България, Гърция, Румъния и Кипър.
Пощенска банка предлага пълна гама попечителски и депозитарни услуги на местни и чужди институционални клиенти, включително съхранение на клиентски портфейли от ценни книжа и извършване на операции с тях, информационно обслужване и обработване на корпоративни събития, събиране на доходи и извършване на плащания към трети страни, осигуряване спазването на нормативните и други правила, както и отчетна и контролна дейност.
Списание "Глобъл Къстодиън" (GlobalCustodian.com) е профилирано издание, което отразява услугите с ценни книжа на световния пазар и се публикува 5 пъти годишно. Изданието предлага анализи и коментари на последните новини и събития в сектора и е известно със своите годишни проучвания, които се приемат като бенчмарк за сектора. Ежегодно публикува класация на банките, предоставящи попечителски услуги, след проучване сред клиентите им.