Пощенска банка - корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие

За удостоверяване на надеждността на данните банката си партнира с независимия одитор „Крестън БулМар“
по статията работи: Нели Минчева
Пощенска банка - корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие
Снимка: Пощенска банка

Пощенска банка публикува първия български доклад за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие, изготвен в съответствие с международния стандарт G3 на Глобалната инициатива по отчетност (GRI) и заверен от независим външен одитор. Това е третият доклад за корпоративна социална отговорност, публикуван от финансовата институция.

Докладът за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие обхваща периода от 1 януари до 31 декември 2010 г., като в него са включени основни данни за икономическото, екологичното и социално представяне на банката в съответствие с критериите и изискванията на стандарта G3.

За удостоверяване на надеждността на оповестените данни Пощенска банка си партнира с независимия одитор "Крестън БулМар", който извърши преглед на основната информация, представена в доклада, съгласно принципите и критериите на АА1000 AS (2008) – международен стандарт за одит на отчети за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие.

Потвърждаването на информацията, представена в отчета, от трета, независима страна е допълнителна гаранция за нейната достоверност и надеждност и отново изразява желанието на Пощенска банка да бъде максимално открита и прозрачна по отношение на въздействието си върху околната среда, икономиката и обществото като цяло.

"Въпреки нестабилната финансова ситуация през последните години, Пощенска банка винаги се е стремяла да бъде социално отговорна компания. Като институция с 13-годишни традиции в подпомагането на социални каузи, ние вървим напред наравно с водещите световни корпорации и вече можем да представим нашия първи отчет, изготвен в съответствие със световно признат стандарт за отчитане на устойчивото развитие – G3 на GRI. Чрез този Доклад споделяме нашите икономически, социални и екологични ангажименти през 2010 г. Устойчивостта не е просто програма или инициатива, тя е начин за правене на бизнес. В дългосрочен план нашият успех зависи от способността ни да спазваме обещанията си към клиенти, инвеститори, служители и други заинтересовани групи", каза Антъни Хасиотис, главен изпълнителен директор на Пощенска банка.

В доклада за първи път се представя цялостна рамка за корпоративна отговорност на компанията, чрез която се цели да се постигне устойчиво бъдещо развитие. Докладът е фокусиран върху няколко области, които Пощенска банка счита за основополагащи за своя бизнес, а именно – взаимоотношенията с клиенти, служители, акционери и доставчици, както и поетите ангажименти към околната среда и обществото, в което работи.

 реклама