Samsung е най-предпочитаната марка на потребителите, когато става дума за черна техника, смартфони и телефони и на второ място по отношение на бяла техника и уреди за дома. Това посочват резултатите от първия етап на единствената у нас потребителска класация "Любимите марки", който приключи преди дни.
В класацията се включват 34 продуктови категории, като класирането се провежда на базата единствено на потребителско гласуване в три етапа. Първият етап стартира на 12 май. На базата на предпочитанията на повече от 6000 потребители бяха отличени топ 6 бранда във всяка от продуктовите категории.
Samsung заема водещото място в категория ЧЕРНА ТЕХНИКА, следван Garmin, Kenwood, HP, Epson и Lenovo. В топ 6 на отрасъл БЯЛА ТЕХНИКА Samsung заема второто място след Diplomat, следват Теси, Palson, Елдом и Delonghi. В категорията СМАРТФОНИ И ТЕЛЕФОНИ Samsung отново е на челната позиция, като след него се нареждат Sony, IPhone, Alcatel, Nokia и LG.
Вторият етап стартира днес, 4-ти юни и ще продължи до 14 юни, като в него ще бъдат избрани Топ 3 марки по категории, които ще продължат напред в надпреварата. Третият етап на класацията стартира на 16 юни. Той ще определи марка №1 във всяка категория, както и любимата марка на потребителите, събрала най-много гласове през трите етапа на гласуването.
За Samsung Electronics Co. Ltd.
Samsung Electronics Co. Ltd. е световен лидер в технологиите, който разкрива нови възможности за хората навсякъде. Ние преобразяваме света на телевизорите, смартфоните, личните компютри, принтерите, фотоапаратите, домашните електроуреди, LTE системите, медицинските уреди, полупроводниците и LED решенията чрез постоянни нововъведения и открития. За нас работят 286 000 души в 80 страни, а годишните ни продажби са 216,7 млрд. долара (274,4 млрд. лв.). За да откриете повече, моля, посетете www.samsung.com.
Всяка година в класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.