Vivacom пуска нов онлайн портал за самообслужване на клиенти – VIVAONLINE. Потребителите на телекома вече ще могат да следят всички свои услуги от едно място, да проверяват текущото си потребление, да правят справки за издадените им фактури и направените от тях плащания.
Клиентите ще имат достъп и до VIVASMS (платформата за пускане на безплатни кратки съобщения), както и до различни развлекателни и информационни услуги. Основното предимство на портала е, че за разлика от останалите подобни решения на пазара, които дават информация за всяка използвана от потребителя услуга поотделно, VIVAONLINE дава справка на база конкретен клиент и осигурява поглед върху информацията за всички ползвани услуги само с една регистрация.
Проектът по изграждането и имплементирането на VIVAONLINE e разделен на фази, чрез които поетапно телекомът ще разширява и надгражда възможностите на платформата. В края на проекта клиентите на Vivacom ще могат сами да управляват услугите си, да променят своя абонаментен план, да заявяват нова услуга, да регистрират повреда, да заплащат задълженията си, да избират стоки от електронен магазин и др.
Клиентите на Vivacom, които към настоящия момент използват услугата е-Фактура и се регистрират във VIVAONLINE, ще продължат да получават своите електронни фактури в новия портал.