Посланието на М-Тел към клиентите с най-голямото признание – наградата на публиката

Кампанията е с приз и в категория „PR събитие на годината” в първото издание на Eventex Awards
по статията работи: Нели Минчева
Посланието на М-Тел към клиентите с най-голямото признание – наградата на публиката
Снимка: М-Тел

Най-силното признание – това на публиката, бе дадено късно снощи на Мобилтел за кампанията "Благодарим ви!”. Наградата беше връчена на церемония, увенчала първото издание на наградите Eventex за организатори на събития и техните партньори.

Отличието за М-Тел прие директорът "Корпоративни комуникации” в компанията Нина Мирчева. По думите й наградата на публиката е без съмнение най-важната във всяко състезание, но в конкретния случай тя е доказателство, че посланието на събитието е достигнало получателите си – клиентите на М-тел.

"Кампанията "Благодарим ви!” доказва силата на хората, която е още по-голяма, когато са спонтанни и искрени”, отбеляза Нина Мирчева и посвети наградата на служителите на М-Тел.

За наградата допринесоха над 500 служители на М-Тел, които се събраха, за да благодарят на клиентите под формата на сърце. Хората, работещи в телекома, искаха да направят жест на признателност за проявеното разбиране и лоялност в труден за компанията период.

На церемонията снощи Мобилтел беше отличена и в още две категории. За "PR събитие на годината” компанията получи второ място от журито на конкурса за посланието "Благодарим ви!”. Телекомът взе и трета награда за "Събитие на годината” с журналистическия конкурс М-Тел Медия Мастърс. Основните критерии, предопределили избора на журито, са креативност и професионализъм. Партньорите на М-тел в двете отличени събития са агенциите "Юнит 1” и "Смарт Д” съответно за "Благодарим ви” и Медиа Мастърс.

В първото издание на Eventex Awards участваха 73 кандидатури в 11 категории. Церемонията събра рекламисти, организатори на събития, медии и PR специалисти.

Видеопосланието от служителите на Мобилтел можете да видите тук: http://bit.ly/AouieT.

 реклама