Песен и ТВ клип ще популяризират каузите на дарителската кампания, инициирана от "Райфайзенбанк"

Музикантът се впечатли от мащаба на кампанията, която само от последното си издание успя да събере над 300 хил. лева в подкрепа на 23 проекта
по статията работи: Петя Бързилска
Песен и ТВ клип ще популяризират каузите на дарителската кампания, инициирана от "Райфайзенбанк"
Снимка: sxc.hu

Калин Вельов се включи в благотворителната кампания на "Райфайзенбанк" "Избери, за да помогнеш” с най-новата си песен "Ти”. Музикантът се впечатли от мащаба на кампанията, която само от последното си издание успя да събере над 300 хил. лева в подкрепа на 23 проекта, които подкрепят социални, здравни, екологични, културни и други каузи в цялата страна.

Калин дари най-новото си парче и засне клип в подкрепата на новата дарителска кампания. "Идеята е да се вгледаме в хората около нас. Никой не е застрахован от това да изпадне от пътя, да остане на улицата,  да загуби вяра. Понякога дори приятелски протегнатата ръка може да те върне в живота, да ти върне смисъла. Заставам зад тази кампания, защото знам колко е важно да бъдеш подкрепен навреме”, каза авторът на хитовете "Как се случва любовта” и "Абсент”.

Видеото на "Ти” е заснето  в София от режисьора Георги Тошев и операторът Румен Василев. Монтажът е на Ема Константинова. Клипът разказва историята на едно момиче, отхвърлено от живота. Пред избор. Протегнатата ръка я връща отново в реалността "Смисълът е да се подкрепяме, особено във време като днешното. Защото никой от нас не  е застрахован от проблеми. Заедно те се решават по-бързо и по-добре”, споделя режисьорът Тошев.

Младата актриса  Ивета Луис Контрерас, която емоционално  се включи в кампанията на Райфайзенбанк "Избери, за да помогнеш”, партнира на Калин в новото му видео, което ще се завърти тази седмица.

За 4 години от инициирането си, Дарителската кампания на Райфайзенбанк "Избери, за да помогнеш” е подкрепила над 100  проекта с близо 1.5  млн. лева. Средствата са набрани както от дарения на служителите на Групата Райфайзен и самата банка, която за всяко направено лично дарение е добавила по още 100 лв., така и от дарения на граждани и организации, постъпили директно по сметките на бенефициентите, и дарения чрез SMS-и. Близо 70% от средствата от 4-ото издание на "Избери, за да помогнеш”са разпределени за проекти в сферата на  здравеопазването.

През 2013 година се реализират проектите, за които се събраха средства в Четвъртото издание на Дарителската кампанията, което се проведе в периода  ноември 2012 г. – януари 2013 г. и подкрепи 23 проекта в областите Здравеопазване, Социална сфера, Опазване на околната среда, Култура и образование. Най-много средства събра проектът на клиниката по детска хематология и онкология към болница "Св. Марина” в гр. Варна за закупуване на медицинска техника, консумативи, болнични пособия и медикаменти (56 382 лв.), следван от проекта на Фондация Помощ за благотворителността в България за лечение и терапия на деца с множество заболявания (46 425 лв.) и от проекта на болницата в Хасково за закупуване на респиратор за отделението по Неонатология (40 726 лв.).

 реклама