Специални тарифи, персонализирани решения, личен акаунт мениджър, който предлага оферти и решения спрямо нуждите на фирмата– това са някои от елементите на новата бизнес стратегия на М-Тел към малките и средни предприятия в България.Тя беше представена днес от Андреас Елснер, маркетинг директор "Малък и среден бизнес" в Мобилтел, по време на среща с медии.
Стратегията е в резултат на данни от Националния статистически институт, според които повече от 98% от фирмите в България са микро или малки фирми, като те осигуряват повече от 50 % от заетостта в страната. Този сегмент е нараствал с пъти повече в последните години, в сравнение с големите предприятия и се превръща в основен двигател на българската икономика.
Специално ангажирани персонални консултанти от М-Тел ще се грижат фирмите да се обслужват бързо и ефективно. Амбициозните цели предполагат повече от 80% от обажданията на бизнес клиентите да се поемат до 20-та секунда и да се пренасочват към съответния специалист за извършване на необходимата услуга.
Над 70% от разговорите на клиентите на М-Тел са в мрежата на телекома, в резултат на което е създадена специалната програма М-Тел Бизнес. Тя се състои от пет основни тарифи и предлага включени минути към всички национални мрежи, като след изчерпването им клиентите ще продължат да говорят за 0 стотинки на минута към 5 милиона потребители в мрежата на М-Тел.
Тарифите са максимално опростени и са създадени специално за улеснение на малкия и среден бизнес в България. Предлагаме ги на пазара след обстойно проучване на нуждите и очакванията на този сегмент, обясни Андреас Елснер.