Нова марка смартфони на българския пазар  2

Флагманът MEIZU MX4, чиято световна премиера беше вчера в Пекин се отличава с впечатляващ дизайн, представяне и интерфейс
по статията работи: Данаил Казаков
Нова марка смартфони на българския пазар

Новият модел на MEIZU, един от най-големите производители и фаворити на китайския смартфон пазар, печели доверието на професионалисти и потребители по целия свят с перфектен дизайн, подобрена версия на Android, отлично представяне и забележителни спецификации. Ексклузивен вносител на MEIZU на българския пазар ще бъде TCCM - най-големият дистрибутор на мобилни устройства и аксесоари в Централна и Източна Европа. Дългоочакваният флагман MEIZU MX4 ще е на българския пазар до края на годината.

Чисто новият Meizu MX4 е резултат на месеци проучване и разработка, които водят до впечатляваш дизайн и отлично представяне с уникални смартфон характеристики. Meizu MX4 има 5,36 инча широк екран и най-тънките рамки на смартфон с този екран, който тежи само 147 гр. Яркостта достига невероятна 500nit с отлично контрастно съотношение и цветова гама. Умният 8-ядрен процесор гарантира пестене на енергия и отлично представяне на телефона с възможност за най-бързата работа с Wi-Fi, предаване на данни и обработване на графична информация. Батерия с 3100 mАh и енергоспестяващият процесор осигуряват значително подобряване на продължителността на използване. MX4 има камера с невероятните 20,7 мега-пиксела от Sony и перфектно фокусиране. Иновативната операционна система Flyme 4.0 е базирана на Android 4.4.4, но се отличава със значителни подобрения, предназначени да направят смартфона с голям екран удобен за използване и да предложат много нови функции.

"Марки като MEIZU и Xiaomi показаха на света как премиум смартфон брандовете вече отстъпват назад. Новите играчи, които до скоро се третираха като стартъп, вече водят по растеж с много сериозни пазарни дялове дори в най-развитите и конкурентни пазари на света, какъвто е Китай. ” казва Камил Вачек, собственик на TCCM.

"Невероятно е как млади брандове предлагат толкова добри модели, че разтърсват конкуренцията по отношение на дизайн, характеристики, иновации, и не на последно място - цена и поддръжка. Индустрията се променя всеки ден и в следващите две години може да видим пълна промяна на основните играчи и дялове на пазара. Пристигането на MEIZU в България е много добра новина за всички фенове на иновациите, които търсят усещане за премиум смартфон. Нашият пазар е готов за новите тенденции и клиентите ще усещат ползата от засилването на конкуренцията все повече" казва за последния премиум бранд в тяхното продуктово портфолио Лора Ханджиева, мениджър на TCCM за България.

MEIZU е първият китайски смартфон, за който потребителите се редят на опашки в най-високо конкурентния технологичен пазар на света – Китай. Наличието на толкова много фенове на марката се дължи на факта, че MEIZU разчита на иновации и създава флагмани с уникални характеристики, отличен дизайн, топ енд спецификации и много достъпна цена. Производителят използва своя собствена операционна система Flyme, която се базира на Android, но се отличава със значителни подобрения.

За MEIZU

MEIZU е основана през 2003 в Джухай, Китай. В началото компанията е специализирана в производството на популярни на пазара MP3 плеъри. През 2008 MEIZU се фокусира изцяло върху разработката на висок клас смартфони, осигурявайки иновативни и интуитивни продукти за ежедневна употреба. Днес компанията има над 2,000 служители и мрежа от над 1000 собствени и 3000 партньорски магазина.

За TCCM

TCCM е основана през 2007. От своя старт досега компанията се специализира в дистрибуцията на мобилни телефони и аксесоари в Централна и Източна Европа. TCCM се фокусира върху развитието на бизнеса с бързоразвиващи се брандове потребителска електроника като HTC, Cat и Beats, за да покрие всички ключови сегменти. Компанията работи активно с повече от 50 мобилни оператора, 120 магазина на Apple и 150 търговски вериги в целия регион. Екипът на TCCM включва повече от 100 човека в 15 държави. Оборотът на TCCM’S за 2013 е 318 милиона долара.

 реклама