Нова атрактивна кампания за притежателите на кредитни карти от Пощенска банка

До края на април те получават допълнителни бонуси, когато заплащат с кредитна карта комуналните си сметки чрез приложението за онлайн банкиране e-Postbank
по статията работи: Данаил Казаков
Нова атрактивна кампания за притежателите на кредитни карти от Пощенска банка
Снимка: Пощенска банка

Клиентите на Пощенска банка могат да заплащат с кредитна карта сметките си за ток, вода, парно, телевизия, телефон и интернет напълно безплатно през приложението за онлайн банкиране e-Postbank и в допълнение на това до края на април да получат допълнителна бонус точка за всеки похарчен лев за покриване на комуналните си разходи.

Това е възможно в рамките на програмата за притежатели на кредитни карти MyRewards, най-щедрата програма за лоялност в България, която възнаграждава всяка покупка, направена с кредитна карта от банката. За всеки похарчен лев клиентите автоматично трупат бонус точки, които лесно могат да се обменят в пари.

"Плащането с кредитна карта през e-Postbank е един изключително удобен и изгоден начин за плащане на комунални услуги. Не само пести време и нерви на клиентите ни, а и ги възнаграждава затова, че си плащат сметките. MyRewards e най-щедрата програма за лоялност в България, чрез която клиентите стандартно получават до 4% отстъпка от стойността на покупките си с кредитни карти. С настоящата промоционална кампания процентът се увеличава до 6%. "Колко други платежни продукти могат да се похвалят с това”, коментира Виктор Цветков, началник "Картов отдел" в Пощенска банка. "С програма MyRewards ние се стремим да работим като партньори с клиентите, предоставяйки им реална и лесно измерима възвръщаемост на средствата, които изразходват чрез кредитните си карти”, допълни той.

Пощенска банка разработва специалната програма за лоялност MyRewards (http://www.myrewards.bg/myrewards/) за всички свои клиенти с кредитни карти. При всяка покупка, в интернет или при търговец, клиентите получават бонус точки, които могат да осребрят в пари по тяхно желание съгласно условията на програмата. Колкото повече използват кредитната си карта за покупки, толкова по-голям процент от платените суми получават като парични награди, които могат да осребрят и да пазаруват отново.

Точките се натрупват на кумулативен принцип до момента на тяхното осребряване. Паричната равностойност на събраните бонус точки се превежда по бонус карта MyRewards на клиента. С обменените парични награди по карта MyRewards клиентите на банката могат да пазаруват в близо 10 000 търговски обекта в цялата страна, милиони в чужбина или в интернет. Ако стойността на желаната от клиента покупка е по-голяма от наличния баланс по неговата карта MyRewards, той може да доплати разликата в брой или с кредитна карта от Пощенска банка.

Пощенска банка с правно име "Юробанк България" АД е член на Юробанк Груп.

Юробанк Груп е европейска банкова организация с общи активи от €80,1 млрд. евро (към 30.9.2013 г.), 20 000 служители и мрежа от над 1 100 клона в Гърция и 7 други държави. Отдадените и опитни служителите на групата предоставят специализирани услуги във всички страни, в които банковата институция е представена, подкрепяйки усилията на клиентите за успешно посрещане на финансовите предизвикателства.

Юробанк Груп има стратегически позиции в банкирането на дребно и корпоративното банкиране в България, Румъния и Сърбия. Предлага услуги за управление на активи в Кипър и Люксембург. Присъства в Лондон и Украйна.

 реклама