Наръчник за родители дава трите ключа за развиване на връзката "учители-родители-ученици"  2

Помагалото се издава за шеста поредна година с подкрепата на VIVACOM Fund
по статията работи: Данаил Казаков
Наръчник за родители дава трите ключа за развиване на връзката "учители-родители-ученици"

Ползотворен модел за развитие на отношенията "семейство-училище" демонстрираха експертите от Асоциация Родители и директори на столични учебни заведения, след като обсъдиха на обща дискусия важните аспекти в общуването между учители, родители и ученици. Поводът за срещата бе представянето на новото издание на Наръчника за родители, разпространяван безплатно в българските училища за шеста поредна година с подкрепата на VIVACOM Fund.

В рамките на дискусията Цвета Брестничка от Асоциация Родители, Детелина Арнаудова – директор на 19 СОУ, и Асен Александров - директор на 51 СОУ, демонстрираха с интерактивни макети трите ключа за добро общуване: Да разчупим леда - Да наместим фокуса - Да свържем точките. Прилагането на метода предполага, че така ще се достига до допирните точки в мненията на родители и учители, в центъра на комуникацията се поставя детето, а като цяло и трите страни се включват пълноценно в комуникацията. Този модел е само една от основните теми, включени в Наръчника за родители на първокласници, предназначен да даде обща визия за това, как да се насочват първите стъпки на децата в училище, като се поддържа диалогът с родителите и учителите.

"Бих желал да подчертая полезността на чудесния Наръчник за родители на първокласници, който се раздава в десетки училища. Като директор аз също се срещам с родители на първокласници, присъствам на родителски срещи, но "казаното отлита, а написаното – остава". Изготвеното помагало е безценен помощник на учители, родители и респективно - техните деца!", сподели Детелина Александрова, директор на 19 СОУ в София.

Подкрепата към Асоциация Родители и издаването на Наръчника за родители е част от дългосрочния ангажимент на VIVACOM да инвестира в българското образование на всичките му нива. Всяка година чрез платформата си VIVACOM Fund телекомът отделя милиони левове за различни проекти, засягащи най-чувствителните за обществото въпроси. През 2014 г. акцент в своята корпоративна социална отговорност компанията поставя върху образователните проекти.

За VIVACOM

VIVACOM e търговската марка на БТК ЕАД, водещият телекомуникационен оператор в България. Компанията предлага пълно телекомуникационно обслужване – фиксирана и мобилна телефония, високоскоростен интернет и пренос на данни. Конвергентните услуги, които VIVACOM предоставя на своите крайни потребители и корпоративни клиенти, са достъпни в повече от 1000 магазина на телекома и неговите дилъри в цялата страна. Повече информация за VIVACOM, нейните продукти и услуги можете да намерите на 123 и www.vivacom.bg.

 реклама