След изключително успешното представяне на LG G3 в шест града в света – Лондон, Ню Йорк, Сан Франциско, Сеул, Сингапур и Истанбул – ревюта на премиум телефонa на LG G3 заливат голяма част от световните медии, възхвалявайки ключовите иновации както в технологията на дисплея и камерата, така и при дизайна и потребителското преживяване (UX).
В Южна Корея G3 влезе на пазара с гръм и трясък с бързи продажби през първата седмица, печелейки 100.000 потребители през първите 5 дни от своето представяне и реализирайки рекордни продажби от 20.000 – 30.000 на ден.
Според LG, постоянните усилия на компанията да се учи от мнението и навиците на потребителите окуражава стремежа да създават наистина опростено преживяване с най-добрите решения на съвременните технологии. От LG вярват, че философията за разработка на продукти "Учим се от теб”, на която се осланят, спомага за позитивните реакции към G3.
Добрите отзиви продължават да валят, въпреки че журналистите се вглеждат и в най-малките детайли. Според Engadget, това, което отличава добрия телефон от страхотния са именно малките подобрения, съществуващи с цел да направят преживяването на потребителя максимално удобно. Такова преживяване е иновативната SmartKeyboard, която може да променя размера си, пасвайки на всяка ръка.
Медиите обърнаха специално внимание на 5.5-инчовия Quad HD екран на G3, на камерата с лазерен автофокус OIS+ (оптична стабилизация на изображението), на опростения UX и ергономичния дизайн с удобно захващане, въпреки големината на дисплея. След тест на продукта, CNET дори обявява LG за възможен лидер на пазара, заради иновативните характеристики, които го карат да изпъкне пред останалите Android устройства. Едно от най-силните предимства на G3 e изумителния QuadHD дисплей, който притежава изключителна гъстота на пикселите и разкрива детайли от картината, невиждани досега на други устройства, коментират от Phone Arena.
В анкета от 1-ви юни 2014г., направена от GSMArena, читателите е трябвало да гласуват за предпочитания от тях флагмански телефон на пазара в момента. Резултатите показват, че G3 се представя значително по-добре от конкурентните продукти, което утвърждава позицията му на най-очакваното и желано мобилно устройство за 2014 година.
Стимулирани от положителните оценки и изключително силни продажби в първите седмици, от LG Electronics споделят, че акциите им също са се покачили с 8.8% през изминалата седмица, когато телефонът бе представен на пазара в Южна Корея. Според анализатор от Kiwoon Securities LG G3 надминава конкуренцията най-вече от гледна точка на характеристиките си.
G3 ще бъде достъпен на българския пазар от края на юни месец.
Ще се радвам да се видим на премиерата на LG G3 в България този месец.