Майкрософт обяви, че Microsoft Office 365, услугата от следващо поколение в облака, която осигурява безпрецедентна продуктивност, вече е достъпна за безплатно тестване от бизнеса в България.
Office 365 включва приложенията на Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel, OneNote, Outlook и други), Microsoft Exchange, SharePoint и Lync, които в комбинация осигуряват решение за комуникация и сътрудничество от световнa класa.
"От години Майкрософт развива и предлага услуги в облака за големи мултинационални компании като Shell и DuPont, но сега Office 365 изравнява възможностите, осигурявайки на малките и средни компании мощни инструменти за сътрудничество, които дълго време са гарантирали предимствата на големите компании”, коментира Георги Ранделов, изпълнителен директор на Майкрософт България.
Всеки, който желае, може да тества Office 365 за по-малки фирми и Office 365 за големи компании безплатно в рамките на 30 дни чрез регистрация на: http://www.office365.com или чрез локален партньор на Майкрософт.
Потребителите, които се регистрират и започнат да тестват услугата сега, могат да продължат да я използват и след като бъде пусната в продажба, като използват същите акаунти, които са използвали в периода на тестването.
Преминаването към облака с Office 365 не изисква хората да променят начина, по който работят, защото услугата се базира на лесни за работа, масово използвани, водещи програми и инструменти за продуктивност, които всички добре познават, и на които могат да се доверят. В облака бизнес потребителите могат да разчитат на надеждност, сигурност и ИТ контрол, от които имат нужда.
Все повече и големи компании избират Office 365, за да дадат възможност на своите служители и клиенти да работят заедно в облака. Повече от 40% от топ 100 на най-добрите глобални брандове (според класацията на Интербранд) използват Office 365 или подобни услуги на Майкрософт, свързани с продуктивността в облака. Сред най-новите клиенти на услугата са комапниите Campbell Soup Company, Group Marie-Claire и Harrods. От Group Marie-Claire споделят, че "са изследвали и оценили всички възможни услуги в облака преди да изберат Microsoft Office 365". Списанието Marie-Claire се издава в повече от 30 страни и след въвеждането на облачната услуга, служителите имат достъп до имейл и възможността да споделят документи на PC и Mac, без значение в коя страна се намират.
В България, една от първите компании, която внедри Microsoft Office 365, e БГСервиз. Решението да се мигрира към работа в облака е било продиктувано от факта, че офисните продукти на Майкрософт са познати и лесни за употреба. "Също така тези продукти са сигурни и имат възможност за пълна интеграция със съществуващата инфраструктура на почти всяка една компания, затова няма нужда да се инвестира в нов хардуер и инфраструктура", коментира Николай Иванов, Оперативен директор, IT поддръжка.
БГСервиз
БГСервиз има над 40 служители, работещи в офисите на компанията в София, Пловдив и Варна. Процесът по планиране, тестване и миграция на всички потребители в БГСервиз е бил в рамките на 3 работни дни, като през това време не е бил прекъсван достъпът на служителите до електронната поща.
Веднага след внедряването на услугата компанията започва да вижда резултатите – намалено време за администриране на локалната инфраструктура, спестяване от вече ненужно обновяване на хардуера, повишена продуктивонст на персонала, което се дължи на постоянния достъп до услугите от всяка точка на планетата, по-малко командировки между офисите, и не на последно място, повишено ниво на сигурност за фирмената информация.
Office 365 ще се предлага срещу месечна такса от 1,79 до 25,50 евро за потребител, в разнообразие от планове, които отговарят на потребностите, както на компании от малкия и средния бизнес, така и на големи компании.
С Office 365 за малки компании, клиентите могат да започнат да работят пълноценно с уеб приложенията на Office, Microsoft Exchange Online, Microsoft SharePoint Online, Microsoft Lync Online и външен уебсайт за минути срещу 5,25 евро, за потребител на месец. Тези инструменти предоставят на всеки непосредствен достъп до имейл на корпоративно ниво, споделени документи, незабавни съобщения, видео и уеб конферентни разговори, портали и много други.
За големи компании Office 365 предлага набор от опции, вариращи от ползването на обикновен имейл до цялостна инфраструктура за бизнес продуктивност.
Актуална информация за Office 365 може на намерите в Twitter (@Office365), Facebook (http://www.facebook.com/office365) и в блога на Office 365 на: http://community.office365.com .