Над 400 студенти посетиха лекциите от инициативата "Часът на Globul"

Специалисти от компанията изнесоха серия от лекции и упражнения пред студенти от Технически университет – София
по статията работи: Лиляна Бончева
Над 400 студенти посетиха лекциите от инициативата "Часът на Globul"
Снимка: Globul

За пета поредна година GLOBUL проведе инициативата "Часът на GLOBUL”, в рамките на която специалисти от компанията изнесоха серия от лекции и упражнения пред студенти от Технически университет – София.

Над 400 студенти от Факултета по телекомуникации в ТУ – София посетиха лекциите и упражненията, организирани от GLOBUL през учебната 2011/2012 година. Темите на занятията бяха свързани с изграждането, поддръжката и управлението на телекомуникационна инфраструктура и мрежови технологии. Лекторите от "Часът на GLOBUL” представиха и обсъдиха със студентите казуси от реалната практика в областта на телекомуникациите. Освен това, по време на практическите упражнения младежите имаха възможност да се запознаят отблизо с работните процеси в компанията, както и с различните видове телекомуникационно оборудване и софтуерни приложения.

"Часът на GLOBUL е един от най-успешните проекти на компанията, ориентирани към споделяне на знания и подкрепа на кариерния избор на младите хора в България. Интересът към инициативата до момента доказва, че тя се възприема изключително позитивно от студентите, тъй като им дава възможност да приложат теоретичните знания, получени в университета, в реална работна среда. ” – заяви г-н Борис Тачев, Директор "Човешки ресурси и администрация” в GLOBUL.

Дългосрочната образователна инициатива "Часът на GLOBUL”, която стартира през 2008 г., има за цел да обогати знанията на младите хора и да подпомогне тяхната бъдеща кариерна реализация. Като социално отговорна компания, GLOBUL традиционно подкрепя българското образование и предоставя на студентите от университетите в страната и в чужбина редица възможности за натрупване на практически опит, професионална подготовка и кариерно развитие.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на март 2012 г. GLOBUL има 4,4 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99.98% от населението на България и на 99.25% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 93.38% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2 300 специалисти. Към края на март 2012 г. абонатите на COSMOTE Group са 20.4 милиона в страните от Югоизточна Европа.

 реклама