Над 30% повече посетители на изложенията в панаира

Международните изложби „Винария“, „Фудтех“ и „Хорека Пловдив“ се провеждат съвместно за втори път
по статията работи: Лиляна Бончева

Над 30% повече са посетителите, които разгледаха изложенията в Международен панаир Пловдив в първия ден от тяхното откриване, в сравнение със старта им през миналата година. Регистрираните специалисти са се увеличили с 36%, а продадените билети – с 33%. Международните изложби "Винария", "Фудтех" и "Хорека Пловдив" се провеждат съвместно за втори път. Те започнаха на 15 март и ще продължат до 18 март.

10% от гостите са собственици на фирми, 33% - мениджъри. Най-голям е интересът към вината и алкохолните напитки, винения туризъм, оборудването за винопроизводство и лозарство.

Експозициите от изложбата за храни, напитки, опаковки, машини и технологии "Фудтех" също привличат вниманието на гостите. 25% от тях са посочили, че идват, за да видят продукти на хранителната индустрия, 15% - машини и съоръжения, 11% - материали, суровини и консумативи. Оборудването и обзавеждането за ресторанти, барове и търговски обекти от изложението "Хорека Пловдив" е било целта на 31% от посетителите през първия ден. В двата форума участват директни и представени фирми от 10 държави.

Дойдохме тук, за да се срещнем с български предприемачи от хранителната индустрия, но имахме интересни преговори с много компании от други държави, дори от Саудитска Арабия, заяви Херберт ван Слоис, представител на Асоциацията на производителите на машини за хранителната промишленост GMV - партньор в организирането на холандската търговска мисия, която гостува в панира на 15 и 16 март. Тя избра изложението "Фудтех", за да установи безнес контакти у нас.

В деловите срещите се включиха 15 холандски и близо 40 български компании. Българските мениджъри, с които разговаряхме, имат амбиция да купят модерни технологии и техника, сигурен съм, че по-късно ще има резултати от мисията, коментира Херберт ван Слоис. Участници в преговорите ще бъдат поканени да посетят безплатно две изложения в Холандия през 2013 г., за да се срещнат и с други компании.

 реклама