Над 2000 клиенти на М-Тел избраха електронната фактура през фейсбук приложение

30% от клиентите на телекома използват електронни вместо хартиени фактури
по статията работи: Ралица Стоянова
Над 2000 клиенти на М-Тел избраха електронната фактура през фейсбук приложение
Снимка: М-Тел

Над 30% от клиентите на Мобилтел използват електронни фактури вместо хартиени. С това са спестили над 18 тона хартия и само за изминалата година са спасили от унищожаване 316 дървета.

 Само за месец над 2000 души смениха хартиената фактура от М-Тел с електронна чрез Facebook приложение във фен страницата на телекома. Това означава над 10 000 спестени хартиени листа в рамките на един месец или милион и двеста хиляди за следващите 10 години. Инициативата е част от еко-кампанията "Нека листът остане листо”, свързана с редуциране на използваната хартия.

С отказа от печатна фактура всеки клиент спестява средно по 60 листа хартия годишно.

Така, само кампанията във Facebook ще спести през следващото десетилетие над 8.45 тона хартия, което се равнява на около 29 милиона дървесни листа или 144 дървета.

В името на каузата, срокът за участие в инициативата се удължава до 31 май включително. Всеки, заявил отказ от хартиена фактура чрез Facebook приложението на М-Тел, участва в томбола за смартфон Sony Ericsson Xperia Play.

Все повече потребители преоткриват предимствата от използването на електронна фактура, която е официален документ толкова, колкото и хартиената. Е-фактурата е безплатна и винаги достъпна в сайта на компанията. Тя дава възможност на потребителите да проверяват своите месечни сметки за последните 12 месеца. При заявка, фактурата се изпраща и на електронна поща, посочена от клиента.

Освен тези предимства, М-Тел подарява и допълнителен бонус на клиентите, предпочели електронния вариант на хартиената фактура - 100 безплатни SMS-а, 100 безплатни MMS-а и 100 безплатни минути за видеоразговори за период от 5 месеца.

Е-фактурата се заявява по няколко лесни начина

  • през сайта на компанията mtel.bg
  • чрез М-Тел Меню
  • през мобилния портал http://live.mtel.bg
  • с обаждане на *88
  • през Facebook приложението в официалната фен страница
  • чрез изпращане на безплатен SMS с произволен текст на номер 1624
  • или във всеки М-Тел магазин

 Отговорното поведение към  природата е отразено и във  вътрешнофирмената политика на компанията. От няколко години документооборотът  в Мобилтел поетапно се електронизира  с въвеждането на различни системи  за електронно одобрение и информиране, което значително редуцира използването на хартия. Служителите на телекома участват в множество еко-инициативи, каквито са доброволческите акции за залесяване, почистване на природата, изграждане на съоражения за защитени видове и кампании за намаляване разхода на електричество, както в офисите, така и в домовете им. Всички служители използват единствено електронна фактура от М-Tел.

 Еко-инициативата "Нека листът остане листо” може да се похвали и със собствено видео, което разяснява стъпките за отказ от хартиена фактура. Над 6000 потребители в каналите за видео споделяне са се запознали с филмираното упътване.

 

 реклама