Над 2,7 млн. обслужени клиентски обаждания отчита телефонният център на EVN България от създаването си досега

80% от потърсилите помощ или съвет по телефона са осъществили контакт със сътрудник на компанията до 20-та секунда
по статията работи: Теодора Пенева
Над 2,7 млн. обслужени клиентски обаждания отчита телефонният център на EVN България от създаването си досега
Снимка: EVN България

Над 2,7 млн. обаждания е обслужил модерният телефонен център за връзка с клиенти на EVN България за петте години от създаването си през декември 2007 г. За този период качеството на обслужване на клиентите и бързината на приемане на обажданията е значително повишена. 80% от потърсилите помощ или съвет по телефона са осъществили контакт със сътрудник на компанията до 20-та секунда.

Анализът на статистиката относно обслужване чрез електронната поща на дружеството - info@evn.bg – също показва повишаване на удовлетвореността на клиентите от услугата. Наблюдава се увеличение на броя контакти като за пет години са били обработени общо над 80 000 имейла.

Допълнително са регистрирани повече от 3 236 000 автоматични телефонни проверки на сметка. Това е възможно с едно обаждане на специализирана линия 0700 1 0207. EVN България предоставя възможност на своите клиенти да правят справки за стойността на фактурите си и на интернет страницата на дружеството – Evn.bg. До момента са регистрирани 16,4 млн. онлайн проверки на сметки. Големият брой електронни проверки показва голямото доверие към предлаганите иновативни начини за получаване на информация. От 1 август 2012 г. действа и новата система на компанията за онлайн проверка и плащане на консумирана електрическа и топлинна енергия "ЕVN Онлайн плюс”. Само за 4-те месеца от своето стратиране повече от 115 000 клиенти са използвали новата система.

Телефонният център на EVN България е оборудван със съвременна техника и модерни софтуери, които позволяват да се предоставя бърза и точна информация на всеки клиент. Сътрудниците в него са висококвалифицирани в своята работа специалисти, които са на разположение за консултации и помощ на клиентите от Югоизточна България във всеки един момент от денонощието.

Освен да предоставя информация телефонният център на EVN България търси активно и мнението на клиентите чрез регулярно провеждане на проучвания и анализи на клиентската удовлетвореност. 

 реклама